Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Власний магазин від $3000 до $80 000. Великий гід Forbes франшизами в ритейлі: інвестиції, приміщення та асортимент

8 хв читання

Франшиза магазину /Shutterstock

Найдешевшу продовольчу франшизу пропонують пивні мережі – інвестиції стартують від $3000–9000. Фото Shutterstock

Для відкриття магазину за франшизою потрібне приміщення, обладнання та закупівля першої партії товару. Як модель співпраці відрізняється залежно від товару та на що йдуть інвестиції у відкриття? Forbes проаналізував франшизи в ритейлі продуктів, одягу і товарів для майстрів.

Оформлюйте передплату на 6 номерів Forbes Ukraine зі змістовними інтерв’ю, рейтингами та аналітикою, тепер зі знижкою 50%.

У 2025 році франшизу в ритейлі можна обрати більш як з трьох десятків брендів, ідеться у грудневій підбірці Forbes Ukraine. Особливість сфери – левову частку інвестицій становить закупівля першої партії продукції.

Франчайзі у великій залежності від щоденної наявності товару, каже засновниця консалтингової компанії Franchise Group Мирослава Козачук. «Крім договору комерційної концесії, потрібно підписати окремий договір про гарантовані поставки», – пояснює Козачук. 

У ритейлі простіша ситуація з пошуком приміщення – до нього менші вимоги, порівняно з ресторанною сферою, каже бізнес-консультант Віктор Шолошенко, який консультує з питань маркетингу бренд інструментів Dnipro-M. «Це допомагає прискорити пошук, але франчайзер може встановлювати жорсткі умови щодо ремонту і фасаду», – пояснює він.

На що потрібно зважати, обираючи для власного бізнесу торгову франшизу?

Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine

Дякуємо за підписку

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні