Для відкриття магазину за франшизою потрібне приміщення, обладнання та закупівля першої партії товару. Як модель співпраці відрізняється залежно від товару та на що йдуть інвестиції у відкриття? Forbes проаналізував франшизи в ритейлі продуктів, одягу і товарів для майстрів.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
У 2025 році франшизу в ритейлі можна обрати більш як з трьох десятків брендів, ідеться у грудневій підбірці Forbes Ukraine. Особливість сфери – левову частку інвестицій становить закупівля першої партії продукції.
Франчайзі у великій залежності від щоденної наявності товару, каже засновниця консалтингової компанії Franchise Group Мирослава Козачук. «Крім договору комерційної концесії, потрібно підписати окремий договір про гарантовані поставки», – пояснює Козачук.
У ритейлі простіша ситуація з пошуком приміщення – до нього менші вимоги, порівняно з ресторанною сферою, каже бізнес-консультант Віктор Шолошенко, який консультує з питань маркетингу бренд інструментів Dnipro-M. «Це допомагає прискорити пошук, але франчайзер може встановлювати жорсткі умови щодо ремонту і фасаду», – пояснює він.
На що потрібно зважати, обираючи для власного бізнесу торгову франшизу?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.