З 2022 року популярний маркетплейс українських брендів одягу «Всі. Свої» заборгував гроші 223 магазинам-партнерам. Із того часу засновниця Ганна Луковкіна знайшла СЕО, який реструктурував ритейл бізнесу. Завдяки оптимізації внутрішніх процесів, команди, залученню нових брендів компанія майже вилізла з боргової ями. Який план у «Всі. Свої»?
Гроші були винні всім, розповідає засновниця маркетплейсу українських брендів Ганна Луковкіна. Йдеться про декілька десятків мільйонів гривень, каже вона, не називаючи точної суми. Перша криза у «Всі. Свої» сталася з початком пандемії коронавірусу в 2020 році. Компанія не змогла оплатити рахунки через карантин і відсутність продажів. До пандемії маркетплейс надсилав виробникам кошти від продажів раз на місяць, розповідала засновниця бренду-партнера Kyiv Corner Аліса в матеріалі Forbes у лютому 2022 року. Але виплати припинилися.
Пандемія перейшла у велику війну – почалася друга криза бізнесу «Всі. Свої», хоча з першої ще не вийшли, говорить Ганна Луковкіна. «Фінансовий стан компанії був таким поганим, що за лютий не змогли заплатити навіть команді з 200 людей», – каже вона. Щоб реабілітувати бізнес, зокрема, залучила Артема Федосова, колишнього комерційного директора маркетплейсу брендових магазинів одягу MD Fashion. На полицях «Всі. Свої» змінився асортимент, команда відкрила ще один офлайн-магазин.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.