всі свої /надано пресслужбою
Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

«Всі. Свої» 2.0. Відомий маркетплейс українських брендів заборгував десятки мільйонів сотням партнерів. Але зміг оговтатись під час великої війни. Як він врятувався?

6 хв читання

Магазин «Всі. Свої» в ТРЦ Respublika Фото надано пресслужбою

З 2022 року популярний маркетплейс українських брендів одягу «Всі. Свої» заборгував гроші 223 магазинам-партнерам. Із того часу засновниця Ганна Луковкіна знайшла СЕО, який реструктурував ритейл бізнесу. Завдяки оптимізації внутрішніх процесів, команди, залученню нових брендів компанія майже вилізла з боргової ями. Який план у «Всі. Свої»?

Даруємо 40% знижки на річну підписку Forbes Digital. Пропозиція діє за промокодом SEPT40 до 18 вересня включно. Оформлюйте за посиланням.

Гроші були винні всім, розповідає засновниця маркетплейсу українських брендів Ганна Луковкіна. Йдеться про декілька десятків мільйонів гривень, каже вона, не називаючи точної суми. Перша криза у «Всі. Свої» сталася з початком пандемії коронавірусу в 2020 році. Компанія не змогла оплатити рахунки через карантин і відсутність продажів. До пандемії маркетплейс надсилав виробникам кошти від продажів раз на місяць, розповідала засновниця бренду-партнера Kyiv Corner Аліса в матеріалі Forbes у лютому 2022 року. Але виплати припинилися. 

Пандемія перейшла у велику війну – почалася друга криза бізнесу «Всі. Свої», хоча з першої ще не вийшли, говорить Ганна Луковкіна. «Фінансовий стан компанії був таким поганим, що за лютий не змогли заплатити навіть команді з 200 людей», – каже вона. Щоб реабілітувати бізнес, зокрема, залучила Артема Федосова, колишнього комерційного директора маркетплейсу брендових магазинів одягу MD Fashion. На полицях «Всі. Свої» змінився асортимент, команда відкрила ще один офлайн-магазин. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд