Легка промисловість робить ставку на виробництво для військових і продажі за кордон. Однак через наплив азійських товарів і повернення західного масмаркету часто програє конкуренцію на внутрішньому fashion-ринку. Як це змінити? Forbes Ukraine обрав основні тези зі спільного дослідження Офісу з розвитку підприємництва та експорту, агенції Fama, «Дія.Бізнес» і асоціації «Укрлегпром»
Кількість виробників легпрому у 2023 році зросла на 22%. «Наразі в Україні понад 19 700 виробників одягу, взуття, текстильних і шкіряних виробів, 72% з яких – ФОПи і лише 1% – великі підприємства», – йдеться в дослідженні.
За результатами 2023 року їхній сукупний дохід знизився на 13%, до 47,1 млрд грн. Найбільша частка – у виробників одягу – 23 млрд грн.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.