Протягом майже трьох десятиліть «Ензим» виготовляє хлібопекарські дріжджі та додатки для випічки. Вісім років тому компанія почала розвивати біотехнологічний напрямок – створювати інноваційні продукти з дріжджових клітин. Зміни курсу захотіли відобразити в офісі: створили простір, що надихає на трансформацію та водночас нагадує про традиції компанії. Як він виглядає?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Частина офісу розташована у вежі, яку звели за часів Австро-Угорщини. Спершу її використовували для зберігання хмелю, а згодом – як звичайний склад. Після реновації 2019 року вежу перетворили на переговорну кімнату, а поруч побудували триповерховий робочий простір, з’єднавши вежу з офісом, створеним у 1990-ті роки. Над реновацією та будівництвом працювала львівська студія дизайну та архітектури Replus bureau.
Приміщення нового офісу дворівневі. У просторі з високими стелями частина робочих місць розташована на підвищеннях, що сягають людського зросту. Так простір стає більш функціональним.
Інший приклад функціонального використання приміщень – музей, розташований на сходах. «Експозиція є частиною загального простору. Кожного дня ми відчуваємо зв’язок з історією», – каже голова наглядової ради «Ензиму» Олена Вовк. Сходи з іншого боку присвятили історії про трансформацію, цінності та цілі компанії.
Стіни офісу прикрашені картинами художниці Ганни Криволап. Мистецтво надихає та піднімає настрій команді, вважають у компанії.
У новому робочому просторі хотіли створити опенспейс, але зрештою вирішили поділити на кластери. Так працівники не заважатимуть одне одному. В офісі розташовані відділи business development, маркетингу, ІТ, юридичний, логістики, експорту, бухгалтерії та HR. Робота кожного передбачає спілкування по телефону та з колегами. Умовний поділ на великі кабінети допомагає уникати шуму. Власне кабінетів в офісі декілька – у директорок відділів HR і фінансів та ще в кількох колег. Їх створили, щоб працівники вільно себе почували під час обговорення робочих питань.
На кожному поверсі облаштували кухні, які стали найбільш відвідуваним місцем серед співробітників.
Під час реновації в компанії працювали над назвами кімнат. «Ми не хотіли, щоб назви були заїждженими. Тому кімнати для тренінгів називаються навчальними студіями, а найбільша переговорка у вежі – залою зібрань», – пояснює Вовк. Останній присвоїли назву «Під когутом» через фігурку півня, розташовану на башті.
Переговорки та тренінгову кімнату обладнали інтерактивними дошками. Останню створювали для проведення лекцій, воркшопів і мотиваційних зустрічей, але через пандемію навчати працівників офлайн не ризикують. Розмір студії можна змінювати за допомогою прозорої рухомої перегородки.
На кожному поверсі є зони для відпочинку. У одній розташували полицю для буккросингу. Традицію обмінюватися книгами розпочали вже в новому офісі.
Упродовж майже всього часу пандемії команда офісу працює в гібридному форматі. Кількість людей у просторі залежить від домовленостей у відділах. Загалом за офісом закріплено 70 співробітників. Робота тут починається о 8:00 та триває до 16:30.
Фото: Андрій Безуглов, Анна Наконечна


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.