Протягом майже трьох десятиліть «Ензим» виготовляє хлібопекарські дріжджі та додатки для випічки. Вісім років тому компанія почала розвивати біотехнологічний напрямок – створювати інноваційні продукти з дріжджових клітин. Зміни курсу захотіли відобразити в офісі: створили простір, що надихає на трансформацію та водночас нагадує про традиції компанії. Як він виглядає?
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного!
Частина офісу розташована у вежі, яку звели за часів Австро-Угорщини. Спершу її використовували для зберігання хмелю, а згодом – як звичайний склад. Після реновації 2019 року вежу перетворили на переговорну кімнату, а поруч побудували триповерховий робочий простір, з’єднавши вежу з офісом, створеним у 1990-ті роки. Над реновацією та будівництвом працювала львівська студія дизайну та архітектури Replus bureau.
Приміщення нового офісу дворівневі. У просторі з високими стелями частина робочих місць розташована на підвищеннях, що сягають людського зросту. Так простір стає більш функціональним.
Інший приклад функціонального використання приміщень – музей, розташований на сходах. «Експозиція є частиною загального простору. Кожного дня ми відчуваємо зв’язок з історією», – каже голова наглядової ради «Ензиму» Олена Вовк. Сходи з іншого боку присвятили історії про трансформацію, цінності та цілі компанії.
Стіни офісу прикрашені картинами художниці Ганни Криволап. Мистецтво надихає та піднімає настрій команді, вважають у компанії.
У новому робочому просторі хотіли створити опенспейс, але зрештою вирішили поділити на кластери. Так працівники не заважатимуть одне одному. В офісі розташовані відділи business development, маркетингу, ІТ, юридичний, логістики, експорту, бухгалтерії та HR. Робота кожного передбачає спілкування по телефону та з колегами. Умовний поділ на великі кабінети допомагає уникати шуму. Власне кабінетів в офісі декілька – у директорок відділів HR і фінансів та ще в кількох колег. Їх створили, щоб працівники вільно себе почували під час обговорення робочих питань.
На кожному поверсі облаштували кухні, які стали найбільш відвідуваним місцем серед співробітників.
Під час реновації в компанії працювали над назвами кімнат. «Ми не хотіли, щоб назви були заїждженими. Тому кімнати для тренінгів називаються навчальними студіями, а найбільша переговорка у вежі – залою зібрань», – пояснює Вовк. Останній присвоїли назву «Під когутом» через фігурку півня, розташовану на башті.
Переговорки та тренінгову кімнату обладнали інтерактивними дошками. Останню створювали для проведення лекцій, воркшопів і мотиваційних зустрічей, але через пандемію навчати працівників офлайн не ризикують. Розмір студії можна змінювати за допомогою прозорої рухомої перегородки.
На кожному поверсі є зони для відпочинку. У одній розташували полицю для буккросингу. Традицію обмінюватися книгами розпочали вже в новому офісі.
Упродовж майже всього часу пандемії команда офісу працює в гібридному форматі. Кількість людей у просторі залежить від домовленостей у відділах. Загалом за офісом закріплено 70 співробітників. Робота тут починається о 8:00 та триває до 16:30.
Фото: Андрій Безуглов, Анна Наконечна
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.