Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Астарта» йде в люди. Агрохолдинг Віктора Іванчика буде продавати молоко й цукор у магазинах. Інтерв’ю власника про рекордний виторг, вплив квот ЄС і відмову від купівлі землі

7 хв читання

Віктор Іванчик, засновник і СЕО «Астарти» /Григорій Веприк для Forbes Ukraine

Віктор Іванчик, засновник і СЕО «Астарти» Фото Григорій Веприк для Forbes Ukraine

Один із найбільших агрохолдингів країни «Астарта» йде до кінцевого споживача. Компанія планує продавати молоко і цукор власного виробництва в магазинах. Що штовхає до змін холдинг, який торік отримав €619 млн виторгу?

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

«Інвестиції в Україні зараз найвигідніші», – каже засновник та СЕО холдингу Віктор Іванчик. З 2021-го по 2023 рік «Астарта» збільшила вкладення у чотири рази, до майже 1,7 млрд грн. Цьогоріч компанія інвестує у виробництво соєвого протеїнового концентрату, складську логістику, виробництво електрики з біогазу.

Агрохолдинг Іванчика – найбільший у країні виробник молока та в першій трійці виробників цукру. Торік «Астарта» отримала рекордний виторг – €619 млн, який на 21% перевищив показник 2022-го. Завдання цього року – вихід на новий для традиційно сировинної компанії ринок B2C.

Коли молоко і цукор «Астарти» зʼявляться на полицях магазинів, чому українські агрохолдинги не поспішають купувати землю, як квоти ЄС вплинуть на українське агро?

Інтерв’ю з Віктором Іванчиком скорочене та відредаговане для зрозумілості. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні