Де розміщувати рекламу в 2022 році, щоб не дратувати споживачів /Getty Images
Категорія
Компанії
Дата

Де розміщувати рекламу в 2022 році, щоб не дратувати споживачів

Getty Images

Середньостатистичний користувач тепер проводить майже 7 годин на день в інтернеті з усіх пристроїв – більш як 48 годин на тиждень, 2 повних дні з 7. Пандемія коронавірусу змінила світосприйняття людей, в тому числі сприйняття реклами. Forbes проаналізував новий звіт Kantar Media Reactions 2021 і вибрав 4 інсайти, які пояснюють, як, не дратуючи споживачів, домогтися максимального їх залучення в цифровому світі.

Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.

1. Ідіть через гру

3 з 4 користувачів інтернету закривають рекламу, тільки-но вона з'являється на екрані. 47% респондентів використовують блокувальники реклами, щоб не бачити настирливих пропозицій зовсім. Особливо коли наближається кінець cookie-файлів. Пошуковики Safari, Firefox і Brave вже блокують сторонні файли cookie. У 2023 році до них приєднається і Google.

Kantar пропонує звернути увагу на рекламу в мобільних іграх. Привабливість цього каналу зросла на 5% порівняно з 2020 роком. Споживачі вважають рекламу в мобільних іграх найбільш «актуальною», корисною», а також такою, що «заслуговує на довіру», говориться в звіті. Для них це один із найбільш веселих і розважальних форматів нарівні з кіно і сторіс.

2. Подкаст – «цифровий золотий гусак»

Незважаючи на те, що подкасти – новий медіаканал, у 2020 році він, поступившись тільки інфлюенс-маркетингу, вийшов на друге місце за величиною рекламного капіталу. Дослідники Kantar називають подкасти «цифровим золотим гусаком».

Рекламні інтеграції в подкастах забезпечують більш високі і довгострокові результати, ніж стандартні форми просування за рахунок того, що слухачі більш емоційно залучені, довіра до автора подкасту переноситься на рекламований продукт, а активні слухачі витрачають на подкасти до 7 годин на тиждень.

3. Не тільки TikTok

Кількість користувачів TikTok збільшилася упродовж минулого року вдвічі і має в очах рекламодавців ще більш привабливий вигляд. Споживачі вважають, що це платформа з найбільш «смішною і розважальною» рекламою. А на друге місце серед онлайн-каналів вийшов Amazon, випередивши Instagram, Google і Twitter.

Втім, дослідження показало, що хоча пандемія прискорила зростання цифрових технологій у всіх сферах життя, споживачі, як і раніше, більш позитивно ставляться до реклами в кінотеатрах, спонсорованих заходах, реклами в журналах і точках продажів (POS).

4. Архетип бренду

Складаючи медіаплани, маркетологи часто стикаються з «дилемою новатора»: якого ступеня інноваційності припуститися, щоб не зрадити звичкам споживачів і при цьому відповідати їхнім оновлюваним потребам. Дослідники Kantar пропонують відштовхуватися від архетипу бренду, а потім співвіднести його з архетипом медіаканалу за схемою NeedScope. Це 12 типажів, заснованих на класифікації архетипів Карла Юнга.

Наприклад, TikTok, Snapchat і YouTube належать до архетипу «Джокер». Його ключові характеристики – «веселий, грайливий». Google і Twitter – архетип «Мудрець». Він асоціюються зі знанням і наставництвом. Amazon – «Експерт», його ключова риса – компетентність. Facebook – «Мережевик» (теплий, доброзичливий), Instagram — «Чарівник» (вишуканий, бажаний).

Серед світових брендів Instagram найкраще вдається впоратися з цим балансуванням. YouTube, Google і Facebook є надійними платформами, але вважаються менш інноваційними, йдеться у звіті.

Матеріали по темі

26 вересня на Форумі «Енергія бізнесу» Forbes збирає регуляторів і лідерів бізнесу. Мета заходу — обговорити проблеми і знайти рішення, які дозволять зробити українську енергетику дешевою, рясною та стійкою. Встигніть купити квиток!

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні