«Київстар» відмовився від класичних робочих місць і залишив в офісі тільки опенспейси та креативні простори. Навіщо це компанії
Категорія
Компанії
Дата

«Київстар» відмовився від класичних робочих місць і залишив в офісі тільки опенспейси та креативні простори. Навіщо це компанії

Ще до пандемії в телекомунікаційній компанії «Київстар» вирішили реформувати офіс. Новий формат мав у першу чергу стимулювати роботу в групах. 70% локацій відвели під робочі опенспейси, а 30% – під креативні простори.

«Зараз ми бачимо, що співвідношення 70/30 вже недостатньо», – каже керівник адміністративного департаменту «Київстар» Наталія Харченко. Тому простори будуть перебудовувати за принципом 50/50 – з акцентом на креативні зони та локації, які розвивають співпрацю в проектних командах. Реконструювали вже понад 6000 квадратних метрів, і процес триває.

Ще одне завдання «Київстар» – оформити простір так, щоб співробітникам, яких тільки в київському офісі близько 1800, було комфортно переходити з дистанційки. У компанії розуміють: до колишнього формату роботи вони не повернуться. Як показують опитування, більшість співробітників влаштовує гібридний режим. Процес переходу до офісної роботи буде відбуватися в кілька етапів. Перший почався на початку червня. «Дуже важливо, щоб команда хотіла повернутися до офісу, – вважає Харченко. – І ми докладаємо до цього всіх зусиль».

Попередній слайд
Наступний слайд

Простір «Київстар» розділений на п'ять типів функціональних зон. Перший – тихі робочі локації, де не можна шуміти. Стіни, стеля, штори, покриття підлоги у всьому офісі звукопоглинальні. Другий тип – креативні простори, де збираються функціональні і крос-функціональні проєктні команди. Цих зон у компанії планують робити все більше. Передбачені локації, де можна розмовляти по телефону і проводити короткі зустрічі: невеликі кабінки й переговорні кімнати. Відокремлені фудкорти й прохідна зона, яка об'єднує простір.

Попередній слайд
Наступний слайд

«Одне із завдань нашого офісу – забезпечувати комфорт», – каже Харченко. Це важливо, щоб мотивувати команду повернутися в робочий простір з дому. За комфорт в офісі відповідають зони, де можна подумати й зосередитися над вирішенням завдання, а також фуд-корти, кава-поінти і робочі місця з можливістю персоналізації.

Ще один крок до створення комфорту на робочому місці – наявність екосистеми. «Співробітники хочуть, щоб в офісі були важливі для повноцінного життя речі: спортивні куточки, їдальні, ігрові кімнати», – перераховує Харченко. Поступово ці запити починають реалізовувати.

Попередній слайд
Наступний слайд

Переговорні кімнати обладнані фліпчартами, відео- та аудіотехнікою. В умовах гібридної системи роботи важливо, щоб ті, хто перебуває в офісі, і ті, хто знаходяться вдома, чули і бачили один одного добре і були повноцінними учасниками переговорів.

У всіх офісах «Київстар» у країні розташовані цифрові вивіски. Вони знаходяться в найбільш відвідуваних місцях офісу. Новини про життя компанії, які б мотивували повідомлення, правила поведінки в зв'язку з карантинним періодом транслюються одночасно всім 4000 співробітників компанії в країні. «Ми керуємо контентом із Києва і в секунди покриваємо всю Україну», – додає Харченко.

Попередній слайд
Наступний слайд

В офісі «Київстар» – дві переговорні кімнати-трансформери. Одна з них вміщає до 100 чоловік. Це дає змогу проводити великі заходи, не виходячи з офісу. У разі необхідності кімнати зонуються за допомогою рухливих перегородок.

Попередній слайд
Наступний слайд

Літня лаунж-зона – одна зі знакових локацій офісу «Київстар». Вона складається з шатра зі столиками і газону, куди співробітники виносять крісла-мішки. Локацію організували, щоб команда більше часу перебувала на свіжому повітрі. Завдяки швидкісному інтернету там можна працювати й проводити зустрічі.

Після пандемії в київському офісі відмовилися від практики фіксованих робочих місць. Але, оскільки співробітників в компанії багато, робочі зони закріпили за підрозділами.

Попередній слайд
Наступний слайд

У «Київстар» проведено систему диспетчеризації, яка моніторить і управляє мікрокліматом в офісних приміщеннях. Освітлення регулюється персонально: співробітники самі налаштовують світло на робочому місці, як їм зручно.

У просторі встановлено камери, які нагадують надіти маску, якщо не розпізнають її на обличчі співробітника, і фіксують температуру. Якщо вона підвищена, камера направляє повідомлення співробітнику та його керівнику про те, що необхідно відправитися додому. Зараз система проходить тестування.

Попередній слайд
Наступний слайд

П'ять цінностей «Київстар» відображені в робочому просторі. На них зроблено акцент в дизайні, щоб частіше нагадувати про них команді.

Керівник адміністративного департаменту «Київстар» Наталія Харченко

Керівник адміністративного департаменту «Київстар» Наталія Харченко

Попередній слайд
Наступний слайд
Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Рейтинг зарплат | 15 найкомфортніших банків