Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Маржинальність бізнесу – до 25%». Інтермодальні перевезення зростають на третину щороку. Чим цей ринок вабить «Лемтранс» Ахметова та міжнародних гравців

3 хв читання

Лемтранс /надано пресслужбою

Як «Лемтранс» Ахметова та міжнародні HHLA і MSC заробляють на контейнерних перевезеннях Фото надано пресслужбою

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

06:12 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 06:12

Попри війну, бізнес продовжує інвестувати в розбудову інтермодальної логістики: у травні швейцарська MSC придбала 50% українського оператора інтермодальної логістики N’Unit, у червні німецька логістична компанія Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) – 60% акцій терміналу на Закарпатті. «Лемтранс» Ріната Ахметова з 2022-го розбудувала три нових термінали. Чи буде продовження? 

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

«Робота кипить. На кінець жовтня оновлений термінал може запрацювати», – каже голова закарпатського села Батьово Дмитро Тараненко. 

У червні 60% акцій ТОВ «Інтермодальний термінал «Євробрідж» у Батьово придбала німецька логістична компанія Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA). 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні