Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Не подобається, коли кілька разів на рік намагаються підвищити ціни». Як обирають постачальників великі компанії. Досвід «Нової пошти» і «Нафтогазу» 

2 хв читання

Надія Бігун Нафтогаз, Віталій Приймак Нова пошта, Олександр Соколовський Текстиль-Контакт /Сергій Пірієв для Forbes Ukraine

Учасники дискусії «Як стати постачальником гігантів: поради з перших уст» Надія Бігун («Нафтогаз») і Віталій Приймак («Нова пошта»), модератор Олександр Соколовський («Текстиль-Контакт»). Фото Сергій Пірієв для Forbes Ukraine

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

03:10 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 03:10

Річні обсяги закупівель великих компаній вимірюються десятками мільярдів гривень. Для локального підприємства стати постачальником такого бізнесу – драйвер розвитку. Чи легко отримати підряд від «Нафтогазу» або «Нової пошти»? Головне з дискусії на «Форумі промисловців» від Forbes Ukraine.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

У липні 2025-го уряд затвердив постанову, якою розширив перелік обовʼязкових товарів із мінімальною часткою українського виробництва. Так звана локалізація обовʼязка в держсекторі для публічних закупівель. 

«Розуміємо її важливість, але в цій практиці є деякі недоліки», – каже директорка з операційної ефективності закупівель та управління ланцюгами постачання групи «Нафтогаз» Надія Бігун. За її словами, виклик для замовника – псевдолокальне виробництво, коли отримати контракт намагаються недоброчесні учасники. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні