Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Доставник реклами. «Нова пошта» почала продавати свої майданчики під рекламні інтеграції. Скільки вона на цьому зароблятиме

3 хв читання

Посилки від «Нової пошти» /пресслужба Нової Пошти

Посилки від «Нової пошти» Фото пресслужба Нової Пошти

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:56 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:56

Посилка з «Нової пошти» відтепер може прийти з рекламою сторонньої компанії. Ціна питання для рекламодавця – від 2 грн. Під рекламу найбільший поштово-логістичний оператор країни здаватиме все: екрани відділень, примірочні, поштомати, сайт, застосунок і навіть Viber-розсилку. Як це змінить правила гри на рекламному ринку

Група компаній Nova почала здавати під чужі промо власні цифрові та офлайн-майданчики, підтвердила Forbes Ukraine пресслужба Nova після публікації dev.ua 15 січня. 

Компанія пропонує бізнесу десятки способів розмістити власний логотип та повідомлення, які побачить її аудиторія. Допомагають дві агенції: Admixer Advertising, яка відповідає за диджитал-напрямок, та Megapolis – продає брендування поштоматів, в примірочних та на пакованні. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні