Київський інноваційний термінал (КІТ) площею 24 000 кв. м працює цілодобово і сортує до 50 000 посилок на годину. Його будівництво обійшлося «Новій Пошті» приблизно в €30 млн. Forbes зʼясував, що відбувається з посилкою у надрах КІТ-у
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Два термінали — вантажний (від 30 кг) і для посилок (до 30 кг) — можуть обробляти 850 машин на добу
«Телескоп» забирає посилку з машини і переміщує її на сортувальну лінію
Наступна зупинка — сканер, що зчитує штрихкод із шести боків коробки, визначає вагу і місце призначення посилки. Швидкість — три посилки на секунду
Начальник міжрегіонального диспетчерного управляння Юрій Семещенко
По спіралях «мушлі» коробка потрапляє до телескопічного конвеєра, а звідти до кузова автомобіля. Посилки перебувають у терміналі не більше двох хвилин
Посилка їде сортувальною лінією, доки чорна планка — «черевичок» не зіштовхне її на бічну лінію, залежно від географії доставки
«Черевичок» зіштовхує посилку до жолобу, що міститься на кожному поверсі трирівневої сортувальної системи «мушлі»
Співробітники наповнюють та переміщують на електрокарах бокси з малогабаритними вантажами до 1,5 кг
Перше авто «Нової Пошти». Ним співзасновник компанії Володимир Поперешнюк розвозив перші посилки. Тепер «Таврія» — експонат у Дворі КІТа
26 вересня на Форумі «Енергія бізнесу» Forbes збирає регуляторів і лідерів бізнесу. Мета заходу — обговорити проблеми і знайти рішення, які дозволять зробити українську енергетику дешевою, рясною та стійкою. Встигніть купити квиток!
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.