Київський інноваційний термінал (КІТ) площею 24 000 кв. м працює цілодобово і сортує до 50 000 посилок на годину. Його будівництво обійшлося «Новій Пошті» приблизно в €30 млн. Forbes зʼясував, що відбувається з посилкою у надрах КІТ-у
Два термінали — вантажний (від 30 кг) і для посилок (до 30 кг) — можуть обробляти 850 машин на добу
«Телескоп» забирає посилку з машини і переміщує її на сортувальну лінію
Наступна зупинка — сканер, що зчитує штрихкод із шести боків коробки, визначає вагу і місце призначення посилки. Швидкість — три посилки на секунду
Начальник міжрегіонального диспетчерного управляння Юрій Семещенко
По спіралях «мушлі» коробка потрапляє до телескопічного конвеєра, а звідти до кузова автомобіля. Посилки перебувають у терміналі не більше двох хвилин
Посилка їде сортувальною лінією, доки чорна планка — «черевичок» не зіштовхне її на бічну лінію, залежно від географії доставки
«Черевичок» зіштовхує посилку до жолобу, що міститься на кожному поверсі трирівневої сортувальної системи «мушлі»
Співробітники наповнюють та переміщують на електрокарах бокси з малогабаритними вантажами до 1,5 кг
Перше авто «Нової Пошти». Ним співзасновник компанії Володимир Поперешнюк розвозив перші посилки. Тепер «Таврія» — експонат у Дворі КІТа
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.