Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
05:44 хвилин
Після того, як крилатими ракетами «Нептун» потопили крейсер «Москва», конструкторське бюро «Луч» спільно з «Бюро мілітарного брендингу» створили бренд Neptune. До колаборацій залучився бізнес. Частину грошей від продажів мерчу з ракетами «Нептун», «Стугна» та «Вільха» компанії віддають «Лучу» на виробництво озброєння. Як це працює?
«Бренд – це щось велике, а наша справа поки що схожа на пропаганду в хорошому сенсі», – каже керівник «Бюро мілітарного брендингу» Андрій Матузко.
Він із командою створив торгову марку Neptune для КБ «Луч» на початку 2023 року. Ідея була в тому, щоби через колаборації з бізнесом зі споживчого ринку популяризувати українські оборонні розробки, каже він.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.