Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
05:44 хвилин
Після того, як крилатими ракетами «Нептун» потопили крейсер «Москва», конструкторське бюро «Луч» спільно з «Бюро мілітарного брендингу» створили бренд Neptune. До колаборацій залучився бізнес. Частину грошей від продажів мерчу з ракетами «Нептун», «Стугна» та «Вільха» компанії віддають «Лучу» на виробництво озброєння. Як це працює?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за 1259 грн замість 1799 грн. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. В період акції Christmas sale діє знижка 30% 🎁
«Бренд – це щось велике, а наша справа поки що схожа на пропаганду в хорошому сенсі», – каже керівник «Бюро мілітарного брендингу» Андрій Матузко.
Він із командою створив торгову марку Neptune для КБ «Луч» на початку 2023 року. Ідея була в тому, щоби через колаборації з бізнесом зі споживчого ринку популяризувати українські оборонні розробки, каже він.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.