Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

«Пʼяна вишня», «Чорноморка» та Lviv Croissants. За час великої війни у світі відкрилося понад 50 українських ресторанів та кафе, більшість – у Європі. Які перспективи у цього бізнесу

5 хв читання

Українські заклади активно підкорюють Європу. У Болгарії працює Aroma Kava, скоро планується відкриття Milk Bar у Варшаві і «Чорноморки» у Братиславі, «Пʼяна вишня» вже має майже два десятки закладів за кордоном. Як український ресторанний бізнес намагається зайняти свою нішу на європейському ринку?

Подарунок для справжніх лідерок та лідерів

Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз

«Перед тим, як відкрити свій заклад у Німеччині, потрібно опитати всіх мешканців вулиці, чи не проти вони, щоб тут смажили рибу», – розповідає засновниця мережі ресторанів Ольга Копилова, 40. 

Вона розпочала свою закордонну експансію після початку великої війни у 2022 році. Наразі девʼять «Чорноморок» працюють у Молдові та Польщі. Ще вісім готуються до відкриття. Тепер Копилова відкриває новий ринок – Словаччину. Для того, щоби обрати відповідне приміщення, підприємниця приїжджала до Братислави 12 разів. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні