Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

«Пʼяна вишня», «Чорноморка» та Lviv Croissants. За час великої війни у світі відкрилося понад 50 українських ресторанів та кафе, більшість – у Європі. Які перспективи у цього бізнесу

5 хв читання

Українські заклади активно підкорюють Європу. У Болгарії працює Aroma Kava, скоро планується відкриття Milk Bar у Варшаві і «Чорноморки» у Братиславі, «Пʼяна вишня» вже має майже два десятки закладів за кордоном. Як український ресторанний бізнес намагається зайняти свою нішу на європейському ринку?

«Перед тим, як відкрити свій заклад у Німеччині, потрібно опитати всіх мешканців вулиці, чи не проти вони, щоб тут смажили рибу», – розповідає засновниця мережі ресторанів «Чорноморка» Ольга Копилова, 40. 

Вона розпочала свою закордонну експансію після початку великої війни у 2022 році. Наразі девʼять «Чорноморок» працюють у Молдові та Польщі. Ще вісім готуються до відкриття. Тепер Копилова відкриває новий ринок – Словаччину. Для того, щоби обрати відповідне приміщення, підприємниця приїжджала до Братислави 12 разів. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні