Категорія
Свій бізнес
Дата

«Пʼяна вишня», «Чорноморка» та Lviv Croissants. За час великої війни у світі відкрилося понад 50 українських ресторанів та кафе, більшість – у Європі. Які перспективи у цього бізнесу

Українські заклади активно підкорюють Європу. У Болгарії працює Aroma Kava, скоро планується відкриття Milk Bar у Варшаві і «Чорноморки» у Братиславі, «Пʼяна вишня» вже має майже два десятки закладів за кордоном. Як український ресторанний бізнес намагається зайняти свою нішу на європейському ринку?

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

«Перед тим, як відкрити свій заклад у Німеччині, потрібно опитати всіх мешканців вулиці, чи не проти вони, щоб тут смажили рибу», – розповідає засновниця мережі ресторанів «Чорноморка» Ольга Копилова, 40. 

Вона розпочала свою закордонну експансію після початку великої війни у 2022 році. Наразі девʼять «Чорноморок» працюють у Молдові та Польщі. Ще вісім готуються до відкриття. Тепер Копилова відкриває новий ринок – Словаччину. Для того, щоби обрати відповідне приміщення, підприємниця приїжджала до Братислави 12 разів. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні