Більшу частину доходів Twitter забезпечує реклама, але гучний прихід Ілона Маска з його заявами про радикальні зміни напружив бренди. Низка рекламодавців уже повідомили про те, що призупиняють рекламу на платформі. Wall Street Journal підготував матеріал про тих, хто має сумніви у безпеці «пташки».
Forbes пропонує головне.
General Mills, Audi, Pfizer і Mondelez International приєдналися до когорти брендів, які тимчасово призупинити свою рекламу у Twitter в світлі того, що Ілон Маск став за штурвал медіакомпанії.
Деякі рекламодавці занепокоєні тим, що Маск може зменшити модерацію контенту, що, на їхню думку, призведе до збільшення кількості сумнівного контенту на платформі. Інші ставлять свою рекламу на паузу через невпевненість у компанії, адже її топові керівники пішли або їх звільнили, а Маск розглядає запровадження серйозних змін.
Представники General Mills (власник брендів Cheerios, Bisquick і Häagen-Dazs) і Audi в Америці підтвердили цю інформацію. Представник Twitter не відповів на запит про коментар.
Один директор великої рекламної агенції розповів WSJ, що близько 20 його клієнтів частково призупинили рекламу в Twitter. Рекламники кажуть, що платформа наразі не в пріоритеті у брендів, а більшість бюджетів йде до інших техногігантів, таких як Google і Meta. Вони вважають, що така обережність доцільна на час не такого вже безпроблемного переходу влади до Маска.
Багатьом директорам рекламних агентств на Медісон-авеню не дуже сподобалися раптові звільнення директорів відділів маркетингу і реклами Twitter. Так, головна директорка з роботи з клієнтами Сара Персонетт, головна директорка з маркетингу Леслі Берланд і віцепрезидент з роботи з міжнародними клієнтами Жан-Філіпп Магу залишили компанію.
Саме вони переконували Медісон-авеню в тому, що гроші на рекламу, які бренди віддавали Twitter, використовуються розумно і як належить. Зрештою, попри певний рівень автоматизації в купівлі реклами, цей бізнес все одно значною мірою заснований на взаєминах між керівниками відділів реклами й рекламниками.
А що робить Маск?
Маск усіма силами намагається переконати рекламників, що платформа й надалі залишиться привабливим місцем для брендів.
Наприклад, у середу в Маска була відеоконференція з WPP, найбільшою у світі рекламною компанією, і кількома її клієнтами, такими як Coca-Cola, Unilever і Google. Під час цієї розмови Маск пообіцяв позбутися ботів на платформі і додати інструменти для реклами.
Знайомі з цією розмовою люди сказали, що Маск розповідав про плани сегментувати контент, щоб користувачі могли налаштовувати власну стрічку. Так, у рекламників буде можливість обрати, поряд з яким контентом вони хочуть «світитися».
Twitter уже пропонує інструменти для реклами рекламодавцям, які забезпечують появу реклами поруч із бажаним контентом. Проте так звана «безпека брендів» у Twitter на нижчому рівні, ніж в інших платформ.
Так, Джошуа Ловкок, головний директор з медіа в рекламному агентстві UM Worldwide, назвав систему контролю розміщення реклами неповноцінною і «погано продуманою».
За словами тих, хто знайомий з розмовою Маска і WPP, ексцентричний підприємець відверто говорив про проблеми Twitter у різних сферах – від інженерії до безпеки.
Маск також зазначив, що він схиляється до запровадження підписки за $8 і що підписники будуть бачити менше реклами. Зазвичай рекламникам подобається такий підхід, адже тоді їхня реклама буде потрапляти до цільової аудиторії.
До Wall Street Journal потрапив електронний лист, який повідомляє про те, що ще одне рекламне агентство організовує своїм клієнтам зустріч із Маском. Йдеться про французьке Publicis Groupe, яке працює з такими клієнтами, як Anheuser-Busch InBev (власник пивних брендів Budweiser, Stella Artois та Beckʼs) і Samsung Electronics.
Деякі керівники рекламних агентств сказали, що з радістю приймуть будь-які вдосконалення від Маска, який зарекомендував себе успішним бізнесменом. Доходи компанії в основному залежать від реклами, але, згідно із Insider Intelligence, на платформу припадає лише близько 1,1% витрат на цифрову рекламу в США.
Бренди можуть перенаправити свою рекламу з Twitter в інші соцмережі. Wall Street Journal вдалося прочитати рекламного листа, якого представник Facebook відправив клієнту. В ньому наголошується на тому, що компанія знає, як забезпечити «безпеку брендів», зважаючи на «хаотичну атмосферу в медіапросторі».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.