Польська компанія Cedrob швидше за конкурентів скористалася зростанням попиту на курку й упродовж 12 років збільшила продажі в 10 разів – більш як до $2,5 млрд. Forbes Polska розповідає про стратегію розширення компанії, яка потрапила на 15-те місце його рейтингу «100 найбільших приватних компаній».
Коли йдеться про курку, ніхто в Європі не зрівняється із поляками. За 20 років Польща з шостого місця піднялася на перше за виробництвом птиці, випускаючи 3,2 млн т мʼяса на рік. А найбільшою зіркою цієї індустрії в країні є компанія Cedrob. Торік її продажі перевищили $2,5 млрд, а EBITDA сягнув $182,03 млн.
Успіх Cedrob не міг не привернути увагу гігантів світового ринку мʼяса птиці, таких як бразильська BS Foods і американська Tyson Foods. А співпраця компанії із Morgan Stanley, одним із найбільших американських інвестиційних банків, лише підтверджує інтерес до польського виробника птиці. Якби власники вирішили продати Cedrob, це була б найбільша угода в історії польського продовольчого ринку.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.