Анджей Гождзіковський. /Getty Images
Категорія
Компанії
Дата

Польща – лідер у Європі з виробництва птиці, а польська Cedrob – зірка цього ринку. Що в ній такого унікального? Розповідає Forbes Polska

Анджей Гождзіковський. Фото Getty Images

Польська компанія Cedrob швидше за конкурентів скористалася зростанням попиту на курку й упродовж 12 років збільшила продажі в 10 разів – більш як до $2,5 млрд. Forbes Polska розповідає про стратегію розширення компанії, яка потрапила на 15-те місце його рейтингу «100 найбільших приватних компаній».

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Коли йдеться про курку, ніхто в Європі не зрівняється із поляками. За 20 років Польща з шостого місця піднялася на перше за виробництвом птиці, випускаючи 3,2 млн т мʼяса на рік. А найбільшою зіркою цієї індустрії в країні є компанія Cedrob. Торік її продажі перевищили $2,5 млрд, а EBITDA сягнув $182,03 млн.

Успіх Cedrob не міг не привернути увагу гігантів світового ринку мʼяса птиці, таких як бразильська BS Foods і американська Tyson Foods. А співпраця компанії із Morgan Stanley, одним із найбільших американських інвестиційних банків, лише підтверджує інтерес до польського виробника птиці. Якби власники вирішили продати Cedrob, це була б найбільша угода в історії польського продовольчого ринку.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні