У новій колаборації із Zepeto Ralph Lauren тепер дає можливість людям купувати цифровий одяг для своїх аватарів у віртуальному світі. Ілюстрація Ralph Lauren + Zepeto
Категорія
Інновації
Дата

Ralph Lauren тепер продає цифровий одяг для аватарів у соцмережі Zepeto. Як бренди борються за увагу молоді у віртувальному світі

У новій колаборації із Zepeto Ralph Lauren тепер дає можливість людям купувати цифровий одяг для своїх аватарів у віртуальному світі. Ілюстрація Ralph Lauren + Zepeto

Ralph Lauren намагається прищепити любов новому поколінню аватарів до відкритих комірців і сарафанів усередині метавсесвіту, адже тепер світовий бренд одягу продає свій одяг там. Компанія створила лінію віртуального одягу всередині Zepeto – південнокорейської соціальної мережі, що налічує 200 млн користувачів, які взаємодіють між собою у віртуальному світі.

⚡️Даруємо 700 грн знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом 700 всього чотири дні. Оформлюйте зараз за цим посиланням

Це вперше Ralph Lauren продає цифровий одяг, який включає 12 образів із 50 унікальними речами – від вінтажного стилю до літньої колекції бренду. Та замість того, щоб витрачати сотні доларів на реальні тканини, користувачі Zepeto віддають від 14 до 40 земів (ZEM – цифрова валюта застосунку), що дорівнює від $0,57 до $2,86. Серед найдорожчих картаті сорочки й відомі светри з ведмедиком, а сонцезахисні окуляри і бейсболки відносяться до дешевших товарів.

Ralph Lauren і Zepeto також відтворили віртуальні версії знакових реальних місць у Нью-Йорку. Разом із віртуальною версією магазина-флагмана бренду на Медісон-авеню і Центральним парком Ralph Lauren також створив кавʼярню для компанії Ralph’s Coffee і кавові фургони.

У вересні для користувачів влаштують «квест», після якого буде віртуальний живий концерт від K-pop гурту Tomorrow x Together. Під час концерту гурт, відомий як TXT, виконає пісні у формі своїх аватарів, які будуть у одязі від Ralph Lauren робити віртуальні селфі з фанатами, якими можна буде ділитися в соціальних медіа.

В інтервʼю для Forbes про цю співпрацю генеральна директорка з цифрової політики й контенту Ralph Lauren Еліс Делагант розповіла про вбудований у Zepeto маркетплейс, який пропонує користувачам мільйони цифрових продуктів. Це також найбільший метавсесвіт на азійсько-тихоокеанському ринку, який «є надзвичайно важливим для нас».

«Ральф Лорен як людина і дизайнер завжди вирізнявся тим, що давав життя одягу з різних світів, – сказала вона. – Саме тому це так цікаво для нас, адже ми буквально можемо створити світ, з яким споживачі й користувачі можуть взаємодіяти, у якому можна продавати продукти, але все починається з нового світу».

Zepeto стає все більш популярним серед молодшого покоління у Південній Кореї й інших азійських країнах. Застосунок, який вийшов у 2018-му, дає змогу створювати власні 3D-аватари на основі фото й інших кастомізованих характеристик. Потім користувачі взаємодіють одне з одним через прямі повідомлення, новини й події. Згідно з дослідженням фірми SensorTower, у липні цього року Zepeto завантажили 400 000 разів.

Ralph Lauren тепер продає цифровий одяг для аватарів у соцмережі Zepeto. Як бренди борються за увагу молоді у віртувальному світі /Фото 1

Ralph Lauren створив кілька нових локацій у всесвіті Zepeto, серед яких магазин-флагман бренду на Медісон-авеню і Центральному парку. Ілюстрація Ralph Lauren + Zepeto

Ralph Lauren – це не перший бренд, який співпрацює із Zepeto. У лютому Gucci почав пропонувати користувачам свою розвагу: вони можуть одягнути своїх аватарів у вбрання від італійського бренду, а саме з колекції House, і пройтися інтерактивною віллою Gucci.

У цьому метавсесвіті також можна знайти одяг від Nike і The North Face, а Hyundai навіть дає змогу користувачам провести віртуальний тест-драйв своєї лінії Sonata N. Компанії на зразок Disney і Universal Pictures теж «оселилися» на платформі, а колишній кандидат на посаду мера Нью-Йорка навіть провів там свою передвиборчу кампанію в червні.

Маркетологи все більше переймаються тим, щоб забезпечити яскраві враження для молодших користувачів усередині популярних віртуальних світів. У березні MGA Entertainment запропонувала нові розваги для LOL Surprise всередині Roblox. Кілька місяців по тому Havaianas став партнером Fortnite, щоб додати зображення бразильського бренду шльопанців до шалено популярної відеогри жанру «королівська битва».

Минулого місяця Burberry випустила першу колекцію NF-токенів усередині Blankos Block Party, мережевій грі на основі блокчейну, яка дає гравцям змогу збирати унікальні цифрові іграшки.

За словами Делагант, партнерство між Ralph Lauren і Zepeto «демонструє нашу впевненість у тому, що інновації у віртуальних світах є ключовими для залучення наступного покоління споживачів».

«Представляти наш бренд у різних категоріях – це так чудово; у нас є одяг, у нас є дім та місце для зустрічей і посиденьок у Ralph’s Coffee, – розповідає вона. – І це дає нам нові простори для творчості й польоту уяви, щоб створювати колекції та світи, яких фізично не існує. Саме це мене найбільше надихає і вражає».

Делагант сказала, що компанія вірить у цифрові продукти як майбутнє джерело доходів; крім того, бренд буде слідкувати за іншими показниками успішності, як-то кількість відвідувань, способи взаємодії користувачів, скільки часу вони проводять на локації та який виторг приносять цифрові продукти. Під час створення колекцій компанія зосередилася на принтах і текстурах, а також на стилях, які підходять аватарам користувачів.

Ralph Lauren тепер продає цифровий одяг для аватарів у соцмережі Zepeto. Як бренди борються за увагу молоді у віртувальному світі /Фото 2

Центральний парк Нью-Йорку – це одна із віртуальних локацій, які Ralph Lauren створив для користувачів Zepeto. Ілюстрація Ralph Lauren + Zepeto

За рік до співпраці із Zepeto Ralph Lauren став партнером Snapchat: у колекції Bitmoji месенджеру зʼявився одяг від бренду, який користувачі можуть обрати для своїх аватарів. З того часу 20 млн користувачів одягнули своїх цифрових персонажів у вбрання від Ralph Lauren.

«У Zepeto нам подобається точність і скрупульозність технології, коли це стосується дизайну. Ви помітили, що в Bitmoji і зі светрами для регбі нам подобається заправляти передню частину (светра, сорочки, футболки), а задню залишати вільною, так? Це для нас дуже важливо. Це такі нюанси, на які бренд Ralph Lauren та дизайнер Ральф Лорен звертають особливу увагу».

Окрім співпраці з Bitmoji, за останні два роки Ralph Lauren працював із низкою нових цифрових платформ. У листопаді 2020-го бренд запустив разом зі Snapchat функцію збільшеної реальності, в якій люди можуть побачити фірмового поні Ralph Lauren у його фізичному середовищі.

Того ж місяця Ralph Lauren відкрив свій перший віртуальний магазин, щоб люди могли купувати одяг на сайті. А цього літа бренд вийшов у світ цифрового спорту, ставши ексклюзивним модним партнером для команди G2 і її зіркового гравця Мартіна Ларссона (який також відомий як Rekkles).

Компанія «розробила чітку стратегію в галузі віртуальних світів», сказала Делагант. Вона включає план із ключовим продуктом, який має вийти впродовж наступних 18 місяців.

У той час як інші бренди експериментують із продажем NF-токенів, Ralph Lauren не оголошує про створення власних, принаймні поки що. Втім, Делагант повідомила, що компанія «уважно спостерігає за цією галуззю» і вони «вірять у майбутнє цифрових товарів як кіберспорту і як частини світової віртуальної економіки, і вже їх підтримуємо».

«Я вважаю, що ті, хто існує в цифровому світі, підтримують новизну, інновації й технології, адже нам треба будувати майбутнє, – сказала вона. – Я є в Zepeto, Roblox, OpenSea і Metamask. Ми – споживачі й користувачі віртуальної економіки, і ми любимо цей простір».  

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні