Uber Убер таксі /Ілюстрація Олександра Карасьова
Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Скинули швидкість. Uber привчив українців до агрегаторів таксі, але тепер ризикує втратити навіть третє місце на ринку. Чому його витіснили Uklon та Bolt

5 хв читання

Американський Uber зробив найбільший фінансовий внесок у старт українського ринку сервісів замовлення авто Фото Ілюстрація Олександра Карасьова

Американський сервіс виклику авто Uber з лідера на українському ринку перетворився на третього гравця. Відставання від конкурентів лише збільшується. Чому компанія втрачає місцевий ринок? Історія агресивної експансії й тихої здачі позицій.

Американський стартап Uber зробив найбільший фінансовий внесок у старт українського ринку сервісів замовлення авто, каже колишній генеральний менеджер Bolt в Україні Тарас Потічний. «Привчити людей користуватися новим застосунком – це завжди дорого», – додає він. 

У період з 2016 по 2021 роки компанія інвестувала в Україну до $40 млн, називає «кулуарні» цифри Потічний. Після 2021-го Uber «оптимізував свої інвестиції у ринок», казала Forbes у листопаді 2022-го регіональна менеджерка Uber у Європі, Близькому Сході та Африці Анабель Діаз Кальдерон

Хоч Uber і був одним із перших іноземних сервісів, які зайшли на український ринок майже 10 років тому, нині за кількістю поїздок він у 2,5 раза менший за естонський Bolt та втричі за український Uklon, за даними дашборду monobank

«Uber займає 14% українського ринку, по 30–35% – у Bolt та Uklon, решта – менші локальні гравці», – каже співрозмовник Forbes з ринку райдхейлінгу, який спілкувався анонімно через небажання коментувати конкурентів. Частка Uber – до 15%, каже Потічний.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд