Американський сервіс виклику авто Uber з лідера на українському ринку перетворився на третього гравця. Відставання від конкурентів лише збільшується. Чому компанія втрачає місцевий ринок? Історія агресивної експансії й тихої здачі позицій.
Американський стартап Uber зробив найбільший фінансовий внесок у старт українського ринку сервісів замовлення авто, каже колишній генеральний менеджер Bolt в Україні Тарас Потічний. «Привчити людей користуватися новим застосунком – це завжди дорого», – додає він.
У період з 2016 по 2021 роки компанія інвестувала в Україну до $40 млн, називає «кулуарні» цифри Потічний. Після 2021-го Uber «оптимізував свої інвестиції у ринок», казала Forbes у листопаді 2022-го регіональна менеджерка Uber у Європі, Близькому Сході та Африці Анабель Діаз Кальдерон.
Хоч Uber і був одним із перших іноземних сервісів, які зайшли на український ринок майже 10 років тому, нині за кількістю поїздок він у 2,5 раза менший за естонський Bolt та втричі за український Uklon, за даними дашборду monobank.
«Uber займає 14% українського ринку, по 30–35% – у Bolt та Uklon, решта – менші локальні гравці», – каже співрозмовник Forbes з ринку райдхейлінгу, який спілкувався анонімно через небажання коментувати конкурентів. Частка Uber – до 15%, каже Потічний.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.