Сервіс виклику таксі Uklon обмежить роботу сервісу в комендантську годину після отриманого компанією 7 березня звернення Патрульної поліції Києва. Про це повідомив гендиректор Uklon Сергій Гришков.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- «Ми з повагою ставимося до роботи правоохоронної системи України та приймаємо ваш запит. Також ми розраховуємо і на повагу правоохоронних органів до вітчизняного бізнесу. Ми ініціювали технічні доробки нашого сервісу, які були сьогодні завершені», – написав Гришков на своїй сторінці у Facebook.
- Роботу сервісу під час комендантської години обмежать починаючи з ночі з 14 на 15 березня. Надалі обмеження буде діяти по всій Україні відповідно до комендантських годин кожного з регіонів.
- Uklon – єдиний сервіс, який дозволяв викликати таксі цілодобово. В компанії пояснювали, що залишали таку можливість для людей, у яких траплялись екстрені випадки. Водночас порушення комендантської години в компанії заперечували.
- «Uklon є онлайн-платформою, а не службою таксі. Тобто компанія надає доступ до онлайн-сервісу як пасажирам, так і водіям-партнерам. Чи працювати у комендантську годину – це вибір партнерів, які мають перепустку і можливість здійснювати перевезення вночі», – пояснив Гришков.
- Він наголосив, що за два роки від початку повномасштабного вторгнення Uklon вперше отримав звернення-рекомендацію від правоохоронних органів призупинити роботу під час комендантської години.
- Очільник Uklon зазначив, що основним напрямком для поїздок під час комендантської години були вокзали та лікарні.
Контекст
Цього тижня компанія Uklon повідомила, що звернулася до прокуратури та БЕБ, звинувативши в «дезінформаційній атаці» на компанію анонімний телеграм-канал «Джокер».
Цей канал у своїх публікаціях протягом останніх кількох тижнів звинувачує Uklon нібито в ухиленні від сплати податків завдяки реєстрації компанії та проведенню частини транзакцій через Кіпр, необґрунтованих цінах, роботі в комендантську годину, на відміну від конкурентів, а також у співпраці з платіжною платформою Fondy, нібито повʼязаною з діяльністю у РФ.
«Ми довго ігнорували дезінформаційну атаку, але ця чорна кампанія перейшла межі і перетворилася на справжній цифровий тероризм. Усе, що пише канал «Джокер», – маніпуляція і неправда, і ми будемо захищати свою репутацію у правовому полі», – заявив Гришков.
- Категорія
- Новини
- Дата
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.