3,6 млн українців і 1500 українських виробників уже зареєструвалися в програмі «Національний кешбек». Як можливість отримати 10-відсоткову «знижку» впливає на поведінку споживачів і ритейлерів? Досвід мереж АТБ, Retail Group, «Аврора», «Подорожник», Comfy.
Бета-тестування програми «Національний кешбек» розпочалося 2 вересня 2024 року, повноцінна робота – з 11 жовтня. Тепер кожний українець, який зареєстрував у «Дії» спеціальну банківську карту, почав отримувати на неї 10% під час купівлі товарів із позначкою «Зроблено в Україні».
«Якщо на 1 жовтня 1,7 млн українців відкрили картки «Національний кешбек», то на 8 листопада – 3,6 млн громадян», – каже перша віцепрем’єр-міністерка – міністерка економіки України Юлія Свириденко. Є нюанс. Активованими вважаються лише ті картки для отримання кешбеку, які були зареєстровані через «Дію», а не тільки в банківських додатках. Таких на 8 листопада було 2,3 млн.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.