Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Вино від Костельмана. «Сільпо» запустив власну марку Winetruck. Скільки у це інвестували?

3 хв читання

«Сільпо» запустив власну марку вина Winetruck /пресслужба Сільпо

До кінця 2025-го "Сільпо" планує вивести на полиці 25 вин із різних країн. Фото пресслужба Сільпо

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

03:42 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 03:42

Мережа супермаркетів «Сільпо» Володимира Костельмана почала продавати вино під власною торговою маркою Winetruck. У лінійці – вино з Італії та Франції, обʼєднане під одним брендом. До кінця 2025-го планують вивести на полиці 25 вин із різних країн. Чи підуть вони шляхом Rozetka?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

У магазинах «Сільпо» з’явилася власна винна марка Winetruck. «Виробництво замовляємо у відомих своїм вином країнах, продаж – ексклюзивно в мережі», – каже керівниця винних проєктів Fozzy Group Євгенія Ніколайчук. 

У лінійці планують 25 вин: у липні стартували продажі перших трьох вин із Італії, у серпні додали ще чотири – з Франції, говорить Ніколайчук. У планах до кінця 2025-го – додати смаки з Іспанії, Німеччини, Чилі та ПАР.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні