Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Як продавати для SpaceX, Samsung та Volkswagen. СЕО Centravis Атанасов – про трансформацію компанії, жортску конкуренцію у світі та роль фаундера

2 хв читання

Юрій Атанасов, генеральний директор Centravis /Пресслужба компанії Centravis

Юрій Атанасов, генеральний директор Centravis Фото Пресслужба компанії Centravis

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:23 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:23

У жовтні 2024-го Centravis поставила американській SpaseX 28 т труб для подачі палива в ракети. Хоча такі труби серійно не виробляються нікопольський завод виконав замовлення за 2,5 місяця. Як компанія виграє конкуренцію на світовому ринку і збільшує географію продажів попри регулярні обстріли виробництва із протилежного берега Дніпра? Головне з розмови СЕО компанії Юрієм Атанасовим і редактором-засновником Forbes Ukraine Володимиром Федориним для ютуб-проєкту «Перший мільйон»

Серед клієнтів заснованої родиною Атанасових Centravis: Thyssenkrupp, Alstom, Samsung, ExxonMobil, BMW, Volkswagen. А з 2024-го – американська космічна компанія SpaseX.

Компанія виробляє безшовні нержавіючі труби, які використовують в автопромі, енергетиці, нафтогазовій та авіаіндустрії. Цьогоріч географія продажів зросла майже вдвічі, до 70 країн світу. Хоча Centravis виробляє на 20-25% труб менше, ніж до війни, СЕО і співвласник компанії Юрій Атанасов має амбітний план, як обійти конкурентів. Що він передбачає?

Інтервʼю з Атанасовим скорочено та відредаговано для ясності.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд