Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Як продавати для SpaceX, Samsung і Volkswagen. СЕО Centravis Атанасов – про трансформацію компанії, жорстку конкуренцію у світі та роль фаундера

2 хв читання

Юрій Атанасов, генеральний директор Centravis /Пресслужба компанії Centravis

Юрій Атанасов, генеральний директор Centravis Фото Пресслужба компанії Centravis

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:23 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:23

У жовтні 2024-го Centravis поставила американській SpaceX 28 т труб для подачі палива в ракети. Хоча такі труби серійно не виробляються, нікопольський завод виконав замовлення за 2,5 місяці. Як компанія виграє конкуренцію на світовому ринку і збільшує географію продажів, попри регулярні обстріли виробництва із протилежного берега Дніпра? Головне з розмови із СЕО компанії Юрієм Атанасовим і редактором-засновником Forbes Ukraine Володимиром Федоріним для ютуб-проєкту «Перший мільйон»

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Серед клієнтів заснованої родиною Атанасових Centravis: Thyssenkrupp, Alstom, Samsung, ExxonMobil, BMW, Volkswagen. А з 2024-го – американська космічна компанія SpaceX.

Компанія виробляє безшовні нержавіючі труби, які використовують в автопромі, енергетиці, нафтогазовій та авіаіндустрії. Цьогоріч географія продажів зросла майже удвічі – до 70 країн світу. Хоча Centravis виробляє на 20–25% труб менше, ніж до війни, СЕО і співвласник компанії Юрій Атанасов має амбітний план, як обійти конкурентів. Що він передбачає?

Інтервʼю з Атанасовим скорочено та відредаговано для зрозумілості.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні