За останні пів року Ігор Хижняк став помітною медіаперсоною. Все завдяки публічному протистоянню з «сірими» продавцям iPhone та іншої техніки. Він воює з «сірим» ринком не на словах: мережа Comfy, яку він очолює, робить «контрольні закупки» у конкурентів, публікує інформацію про неофіційну техніку в соцмережах, співпрацює з податковою. Чи є результат і як Comfy стали номером один на ринку техніки й електроніки?
Подарунок для справжніх лідерок та лідерів
Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.