Категорія
Інновації
Дата

19 млн запитів за хвилину та допомога monobank. «Дія» не пройшла краш-тест нацвідбором на «Євробачення». Які гарантії, що збій не повториться знову

Дія, нацвідбір на «Євробачення» /колаж Анастасія Решетнік

Скріншот із «Суспільне Мовлення». Логотип: Eurovision. Після старту голосування серед глядачів застосунок «Дія» отримав 18 846 784 запити від українців. Фото колаж Анастасія Решетнік

Активність лише 5% користувачів «Дії» під час голосування за фаворитів нацвідбору на «Євробачення» обвалили роботу сервісу. До його відновлення залучали фахівців monobank та однієї з найбільших українських ІТ-компаній. У чому причина збою та як уникнути повторення

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Протягом першої ж хвилини після того, як ведучий українського відбору до «Євробачення» оголосив про старт голосування серед глядачів, застосунок «Дія» отримав 18 846 784 запити від українців, які хотіли віддати голос за свого фаворита, каже Forbes керівник команди мобільної розробки «Дії» Євгеній Горбачов. 

Через таке навантаження близько 20:40 3 лютого у сервісі стався збій. Сам додаток, в якому зареєстровано майже 20 млн громадян, продовжував працювати, однак сервіс для голосувань був недоступним. Деякі користувачі скаржились на зникнення частини цифрових документів, зокрема закордонних паспортів, id-карткок та водійських прав. 

«Дія» не витримала надвисокого трафіку, підтвердив того ж дня голова Мінцифри Михайло Федоров у Telegram. Спочатку в міністерстві давали скромніші оцінки навантаження у близько 24 000 запитів на секунду, написав у Facebook у середині дня 4 лютого голова директорату розвитку електронних послуг Мінцифри Мстислав Банік. 

Це рекорд для застосунку, додав він. Під час нацвідбору на «Євробачення» у 2023-му кількість запитів складала 800 на секунду.

До усунення причин збою Мінцифри залучила фахівців monobank та однієї з найбільших ІТ-компаній, повідомили Forbes два IT-спеціалісти, що брали участь у відповідних консультаціях. Вони попросили не згадувати їхніх імен у цій статті, оскільки не уповноважені офіційно коментувати обставини аварії.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні