«Дарниця», що входить до п’ятірки найбільших українських приватних фармкомпаній, купила у сервісної ІТ-компанії Infopulse два чат-боти на основі ШІ. Компанія оцінює економічний ефект у $500 000 на рік. Як це працює?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Фармкомпанія «Дарниця» використовує два чат-боти на базі штучного інтелекту, які на замовлення розробила одна з найбільших сервісних ІТ-компаній Infopulse, повідомив Forbes директор із цифрової трансформації «Дарниці» Володимир Красотін. Покупка обійшлася у $10 000–15 000 за кожен чат-бот, додає він.
Запровадження ШІ в бізнес-процеси – світовий тренд. Інвестувати в інструменти зі штучним інтелектом у 2024-му планують 92% компаній, згідно з даними дослідження Gartner. Це можливість для розробників – дослідницька компанія прогнозує, що ринок ШІ-софту зросте з $124 млрд у 2022-му до майже $300 млрд у 2027-му.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.