«Дарниця», що входить до п’ятірки найбільших українських приватних фармкомпаній, купила у сервісної ІТ-компанії Infopulse два чат-боти на основі ШІ. Компанія оцінює економічний ефект у $500 000 на рік. Як це працює?
Фармкомпанія «Дарниця» використовує два чат-боти на базі штучного інтелекту, які на замовлення розробила одна з найбільших сервісних ІТ-компаній Infopulse, повідомив Forbes директор із цифрової трансформації «Дарниці» Володимир Красотін. Покупка обійшлася у $10 000–15 000 за кожен чат-бот, додає він.
Запровадження ШІ в бізнес-процеси – світовий тренд. Інвестувати в інструменти зі штучним інтелектом у 2024-му планують 92% компаній, згідно з даними дослідження Gartner. Це можливість для розробників – дослідницька компанія прогнозує, що ринок ШІ-софту зросте з $124 млрд у 2022-му до майже $300 млрд у 2027-му.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.