Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

«Фінальна картинка буде схожа на Kaspi». Маркетплейс Kasta зробив ребрендинг, запустив власну картку й анонсував SuperApp. Бліцінтервʼю із засновником Андрієм Логвіним

6 хв читання

нова стратегія Kasta /з особистого архіву

Засновник Kasta Андрій Логвін розраховує, що виторг компанії у 2025-му зросте майже удвічі Фото з особистого архіву

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

08:17 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 08:17

Інвестиції харківського бізнесмена Олександра Ярославського вдихнули нове життя в маркетплейс Kasta, що все ще оговтувався від драматичного падіння на початку повномасштабного вторгнення. Яка нова стратегія? Навіщо Kasta йде на конкурентне поле monobank? Коли вона планує вийти на беззбитковість? Інтервʼю із засновником

Бізнес-конференція Forbes Agro: відкрийте для себе нові агроінновації та інвестиційні можливості — купуйте квиток прямо зараз!

До 25.08 діє спеціальна ціна.

1 серпня маркетплейс Kasta зробив масштабну презентацію із новою стратегією та продуктами. Це сталося через три місяці після того, як мажоритарний пакет акцій компанії придбала інвесткомпанія DCH харківського бізнесмена Олександра Ярославського. Планові інвестиції – $120 млн протягом трьох років. 

Засновник Kasta Андрій Логвін у джинсових шортах, білій футболці й бігових кросівках зі сцени презентує нові кольори компанії – традиційний чорний замінили на яскраво-помаранчевий. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні