Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
04:49 хвилин
Українська ІТ-компанія Sigma Software використовує чат-бот Sima на основі штучного інтелекту (ШІ) для обробки однотипних запитань від співробітників. Це допомагає розвантажити робочий час адміністративних служб та менеджерів. У 2025-му рішення продаватимуть клієнтам. На що воно здатне?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
IT-компанія Sigma Software за п’ять років вклала близько $400 000 у чат-бот Sima на основі ШІ. За рік він зекономив тисячі годин на аналізі внутрішніх баз даних, оформленні відпусток, онбордингу новачків тощо, каже керівник з управлінського та комплаєнс-консалтингу компанії Євген Бачинський.
Sigma Software, що входить до шведського холдингу Danir Group, має понад 2000 співробітників. Завдяки Sima вони можуть зосередитися на програмуванні чи управлінні проєктами, а не на рутинних пошуках, казав Forbes Ukraine у листопаді 2024-го CEO та співзасновник Валерій Красовський.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.