Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

«Людина може захворіти, а Sima завжди відповість». Внутрішній чат-бот IT-компанії Sigma Software обробив понад 8000 питань працівників. Що він уміє?

3 хв читання

Sigma Software, ШІ, чат-бот /колаж Анастасія Решетнік

Sigma Software Group – продуктово-сервісна ІТ-компанія, що входить до шведського холдингу Danir Group та має понад 2000 співробітників. Фото колаж Анастасія Решетнік

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:30 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:30

Українська ІТ-компанія Sigma Software використовує чат-бот Sima на основі штучного інтелекту (ШІ) для обробки однотипних запитань від співробітників. Це допомагає розвантажити робочий час адміністративних служб та менеджерів. У 2025-му рішення продаватимуть клієнтам. На що воно здатне?

IT-компанія Sigma Software за п’ять років вклала близько $400 000 у чат-бот Sima на основі ШІ. За рік він зекономив тисячі годин на аналізі внутрішніх баз даних, оформленні відпусток, онбордингу новачків тощо, каже керівник з управлінського та комплаєнс-консалтингу компанії Євген Бачинський. 

Sigma Software, що входить до шведського холдингу Danir Group, має понад 2000 співробітників. Завдяки Sima вони можуть зосередитися на програмуванні чи управлінні проєктами, а не на рутинних пошуках, казав Forbes Ukraine у листопаді 2024-го CEO та співзасновник Валерій Красовський

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні