Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
04:49 хвилин
Українська ІТ-компанія Sigma Software використовує чат-бот Sima на основі штучного інтелекту (ШІ) для обробки однотипних запитань від співробітників. Це допомагає розвантажити робочий час адміністративних служб та менеджерів. У 2025-му рішення продаватимуть клієнтам. На що воно здатне?
Форум «Вільна» повертається 20 лютого, щоб стати вашим джерелом ідей, знайомств і можливостей. Early bird квитки вже у продажі — спеціальна пропозиція діє до 19 січня включно. Долучайтеся до заходу за посиланням! 🎟
IT-компанія Sigma Software за п’ять років вклала близько $400 000 у чат-бот Sima на основі ШІ. За рік він зекономив тисячі годин на аналізі внутрішніх баз даних, оформленні відпусток, онбордингу новачків тощо, каже керівник з управлінського та комплаєнс-консалтингу компанії Євген Бачинський.
Sigma Software, що входить до шведського холдингу Danir Group, має понад 2000 співробітників. Завдяки Sima вони можуть зосередитися на програмуванні чи управлінні проєктами, а не на рутинних пошуках, казав Forbes Ukraine у листопаді 2024-го CEO та співзасновник Валерій Красовський.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.