Математична онлайн-школа GIOS залучила $400 000. Як стартап планує запускатися у США
Категорія
Інновації
Дата

Математична онлайн-школа GIOS залучила $400 000. Як стартап планує запускатися у США

Наталія Лимонова, засновниця математичної онлайн-школи GIOS. Фото з особистого архіву / Shutterstock

Платформу для вивчення математики GIOS у 2018 році запустила співзасновниця виробника дитячих меблів Snite і мережі шкіл КМДШ Наталія Лимонова, 52. У червні 2021 року стартап залучив фінансування від UVO Ventures – підрозділу продуктової IT-компанії Uvoteam.

GIOS отримає $400 000 у кілька траншів, останній повинен надійти до весни 2022 року. 85% суми інвестор надає грошима, уточнює засновниця, решту – послугами юристів, розробників, рекрутерів, рисерчерів. Найближче завдання компанії – запуск у США. Як GIOS збирається конкурувати на американському ринку?

Чим займається GIOS

GIOS – дитяча онлайн-школа для вивчення математики. У стартапу є роздрібні та корпоративні продажі. Батьки школярів можуть замовити онлайн-курс, знайти репетитора або купити проходження курсу з репетитором. Для вчителів у GIOS є конструктор онлайн-уроків для групових занять – їх оплачують батьки учнів, яких влаштовує такий формат навчання.

Зараз на платформі понад 101 000 користувачів загалом з України, з них 7500 – ті, що платять. Найкраще продається платформа для вчителів, групові заняття втричі дешевші за індивідуальні. «Кожен учитель приводить із собою як мінімум клас, а то й два, у середньому – близько 40 дітей», – каже Лимонова.

З моменту запуску в GIOS інвестували близько $350 000 – це кошти засновниці, низки бізнес-ангелів і грант на $50 000 від Українського фонду стартапів. У 2020 році стартап отримав $84 000 виручки. До березня 2022 року за рахунок масштабування в Україні та повноцінного запуску в США Лимонова планує наростити її усемеро.

Що стартап планує робити в Америці

Американські батьки звикли до змішаного навчання, стверджує Лимонова, – це має полегшити просування на ринку. «В Україні нам доводилося змінювати парадигми мислення, доводити, що онлайн – це не зло», – говорить вона.

Курси і платформу вже переклали англійською, приклади та завдання адаптували під імперську систему числення і місцеві культурні особливості. Стартап запустив у США тестовий сайт і залучив 50 користувачів, які дивилися уроки. Далі Лимонова хоче домовлятися зі школами і пропонувати їм пробні безкоштовні групові заняття. Активно залучати клієнтів вона має намір від початку нового навчального року.

GIOS, математична онлайн-школа. /Фото з особистого архіву

GIOS, математична онлайн-школа. Фото з особистого архіву

Перше півріччя 2021-го стало рекордним за кількістю венчурних угод в EdTech за останні пʼять років, підрахували у HolonIQ. Загалом освітні стартапи за шість місяців підняли $10 млрд. Третина цієї суми – $3,2 млрд – дісталася американським проєктам.

«Більшість світових гігантів у Штатах, Китаї, Індії – це платформи з репетиторства», – каже Лимонова. У GIOS напрямків більше, це допоможе змагатися з американськими конкурентами, впевнена вона.

Матеріали по темі

Чим займається UVO Ventures

UVO Ventures – створений наприкінці 2020 року венчурний проєкт української продуктової IT-компанії Uvoteam. Він інвестує у стартапи на ранніх стадіях, середній перший чек – $100 000–200 000. Керуючі партнери UVO Ventures – вихідець із Uvoteam Олексій Козенко і ексвиконавчий директор CEX.IO Віталій Кедик, який відповідає за стратегію криптобіржі Currency.com. Акціонери – Євген Яновський, Микита Осауленко і Ольга Андрусенко.

«Ми не націлені на супермасові інвестиції, у нас не буде сотень і навіть десятків інвестицій», – каже Козенко. Керуючі партнери придивляються до освітніх і медичних сатрапів з України, Північної Америки та Європи.

Інвестувати планують у трьох форматах: тільки гроші, гроші плюс менторинг і, як у випадку з GIOS, гроші плюс ресурси. В останньому форматі UVO готовий підтримувати два – чотири проєкти на рік.

У 2021 році UVO Ventures також інвестував в IT-школу GoIT і сервіс Liki24.com. У стартап Антона Аврінського фонд зайшов через ангельський клуб iClub у партнерстві з TAVentures.

GIOS отримав від UVO Ventures перший транш, розміри інших залежатимуть від виконання обумовлених KPI – насамперед, кількості американських клієнтів. Фінальна сума раунду може відрізнятися від $400 000.

Оцінку GIOS сторони не розголошують. Від $1 до $10 млн, каже Лимонова. На думку керуючого партнера iClub Ігоря Перції, за поточних показників проєкт може оцінюватися у $3–6 млн. Перспективи GIOS в Америці Козенко оцінює зі стриманим оптимізмом. «Ми розуміємо рівень ризику цих інвестицій, але і рівень потенційного доходу», – говорить він.

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Рейтинг зарплат | 15 найкомфортніших банків