Основною технологічною зміною минулого року стало повсюдне поширення сервісів, що використовують генеративний штучний інтелект. Ця революція не пройшла повз український бізнес. Forbes опитав понад десяток українських компаній із різних галузей, аби розібратись, як вони використовують сервіси на базі ШІ у своїй роботі
«Головна революція 2023 року полягає в тому, що раніше автоматизувати частину процесів можна було хіба що силами інженерів, – каже директор з маркетингу сервісу пошуку нерухомості ЛУН Денис Суділковський. – А сьогодні для автоматизації ми «наймаємо» штучний інтелект у вигляді сервісів ChatGPT, Midjourney, Stable Diffusion, Google Bard, Claude AI».
Майже всі опитані бізнеси розв’язують за допомогою ШІ частину рутинних маркетингових завдань. Суділковський розповів, що його команда залучала ШІ як до пошуку візуальних метафор для нового фірмового стилю ЛУН, так і до створення готових матеріалів для SMM.
ШІ можна використовувати для різноманітних задач від генерації тексту до написання програмного коду. Як саме з цим працює український бізнес та які сервіси можуть закривати різноманітні рутинні та креативні потреби? Forbes зібрав перелік з майже трьох десятків подібних інструментів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.