Протягом повномасштабного вторгнення в Україні виросли щонайменше три стартапи, що надають послуги онлайн-терапії. Один з них, сервіс для пошуку психолога Rozmova, запустився за два тижні до повномасштабного вторгнення і тепер щомісяця облуговує 3000 клієнтів. Як працює бізнес маркетплейсу для психотерапевтів?
Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.
«Записався на прийом до Спартака Суботи. Жартую, все-таки у людини має бути диплом. Тому знайшов платформу, яка називається Rozmova. Це як Tinder для психологів, але не треба потім мутити з людиною», – жартує на одному зі стендапів комік Славік Мартинюк.
Це одна з численних маркетингових інтеграцій маркетплейсу психотерапевтів Rozmova. Він працює як платформа для пошуку психолога чи психотерапевта і заробляє на комісії з їхніх сеансів. В української блогерки Емми Антонюк на YouTube-каналі з 85 000 підписниками «Це ніхто не буде дивитися» за останні два місяці було три інтеграції зі стартапом.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.