Команда українського маркетплейсу психологів Rozmova /надано пресслужбою
Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

Приватна розмова. Велика війна допомогла маркетплейсу для психотерапевтів Rozmova стати бізнесом. Як він заробляє понад $100 000 на психічних проблемах українців

4 хв читання

Команда українського маркетплейсу психологів Rozmova Фото надано пресслужбою

Протягом повномасштабного вторгнення в Україні виросли щонайменше три стартапи, що надають послуги онлайн-терапії. Один з них, сервіс для пошуку психолога Rozmova, запустився за два тижні до повномасштабного вторгнення і тепер щомісяця обслуговує 3000 клієнтів. Як працює бізнес маркетплейсу для психотерапевтів?

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

«Записався на прийом до Спартака Суботи. Жартую, все-таки у людини має бути диплом. Тому знайшов платформу, яка називається Rozmova. Це як Tinder для психологів, але не треба потім мутити з людиною», – жартує на одному зі стендапів комік Славік Мартинюк. 

Це одна з численних маркетингових інтеграцій маркетплейсу психотерапевтів Rozmova. Він працює як платформа для пошуку психолога чи психотерапевта і заробляє на комісії з їхніх сеансів. В української блогерки Емми Антонюк на YouTube-каналі з 85 000 підписниками «Це ніхто не буде дивитися» за останні два місяці було три інтеграції зі стартапом. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд