Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
05:06 хвилин
«Київстар» дедалі більше диверсифікує свій дохід, щоб відійти від суто телеком-бізнесу. Чому перша спроба компанії виявилась невдалою? Як успішно керувати новими бізнесами групи? Який день в історії компанії був дня неї найважчим? Головне з інтервʼю президента компанії Олександра Комарова на «Форумі підприємців» редактору-засновнику Forbes Ukraine Володимиру Федоріну
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Довгострокова мета найбільшого оператора «Київстар» – отримувати половину річного виторгу від цифрових сервісів. «У 2026-му органічно ми вийдемо приблизно на 20%», – каже президент компанії Олександр Комаров.
Щоб виконати поставлену ціль і «відв’язатися від труби», оператор у 2022 році придбав медичний сервіс Helsi, у квітні 2025-го – сервіс онлайн-виклику авто Uklon. На радарі також купівля сервісу бронювання ліків Tabletki.ua.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.