«Сільпо» купив стартап OVO /Колаж Анна Наконечна
Категорія
Інновації
Дата

Тихе поглинання. «Сільпо» придбав сервіс продажу та доставки овочів та фруктів OVO, що цілився у $1 млн обороту, але опинився на межі виживання. Forbes дізнався деталі непублічної угоди

Мережа супермаркетів «Сільпо» поглинула український сервіс доставки свіжих овочів та фруктів OVO Фото Колаж Анна Наконечна

Мережа супермаркетів «Сільпо» поглинула український інтернет-магазин із сервісом доставки свіжих овочів і фруктів OVO. Сума угоди не розголошується, проте опитані інвестори та гравці ринку припускають, що мова може йти про кілька сотень тисяч доларів. Навіщо «Сільпо» придбав стартап і чому багатообіцяючий бізнес знаходився за крок до закриття?

📲 45 секунд – на один пост, 20 хвилин на день, щоб дізнатися головні економічні та бізнесові новини. Підписуйтеся на Telegram-канал Forbes Ukraine, щоб економити час.

«Тепер «Сільпо» буде опікуватися гостями OVO. Все буде СільпоOVO» – банер із таким текстом з’явився на сайті українського сервісу з доставки овочів та фруктів OVO у жовтні 2023 року. Тоді одна з найбільших продуктових мереж в Україні, що входить до Fozzy Group, з виторгом 93,2 млрд грн у 2022-му, непублічно придбала цей бізнес. Цю інформацію Forbes підтвердили у пресслужбі компанії.

У «Сільпо» 300 магазинів в Україні. Зараз компанія шукає шлях на ринок Польщі. В Україні у неї два типи власної доставки. Перший – сервіс Loko, коли кур’єри доставляють замовлення протягом 20 хвилин. Друга – клієнт робить замовлення, обирає часовий слот та отримує замовлення через кілька годин. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні