Як найбільший ОТТ-сервіс України Megogo пройшов півтора року війни. Навіщо компанія планує вихід на американську технологічну біржу Nasdaq. Як стрімінг планує відкрити бізнес у понад 10 країнах за два-три роки. Інтервʼю співзасновника Megogo Федора Дроздовського
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за 1259 грн замість 1799 грн. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. В період акції Christmas sale діє знижка 30% 🎁
«Влітку 2022 року ми мали виходити на біржу Nasdaq», – говорить Федір Дроздовський, 36, співзасновник і співвласник компанії Megogo. До повномасштабної війни цей OTT-сервіс мав понад 1,5 млн передплатників у 15 країнах. Плани виходу на IPO в 2022-му замінили спроби втримати бізнес – компанія втратила половину абонентів, доходи впали на 50%, закрили сервіс для Росії та Білорусі.
Провівши перші чотири місяці великої війни у падінні, Megogo доторкнувся до дна і почав відновлюватися. Паралельно з ринку вийшов найбільший український конкурент – Рінат Ахметов закрив свій OTT-сервіс Oll.tv, який мав декілька сотень тисяч передплатників. Суттєво зріс попит на український контент, який співпав із виходом у прокат вітчизняних кінохітів. Одразу за прокатом стрічки зʼявлялись і на Megogo.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.