Стратегія мільярдера Марка Лора – не зациклюватися на одному бізнесі. Наразі співзасновник Diapers.com і співвласник Minnesota Timberwolves робить велику ставку на свій новий стартап Wonder, який має амбітні плани змінити ринок доставки їжі. Як йому вдається з хаосу ідей створювати бізнес?
Отримуйте інсайти, що дають перевагу: підпишіться на Forbes Digital та завжди будьте на крок попереду у світі бізнесу.
Від 49 грн на місяць!
«Дім з даху будувати», «Не кажи гоп, доки не перескочиш» – Марк Лор, 53, любить перефразовувати старі приказки, відкидаючи оригінали як антипідприємницькі. Це може звучати наївно, але добре ілюструє його неспокійний розум. Його пошуки себе принесли результат: серійний підприємець, який пробував себе в усьому – від e-commerce до продажу колекційних бейсбольних карток, тепер володіє статками у $2,8 млрд, оцінює Forbes.
Лор народився на Стейтен-Айленді, Нью-Йорк. Він вивчав бізнес і економіку в Університеті Бакнелла, шість років працював у трьох банках, перш ніж звільнитися та відкрити компанію – будь-яку. Згодом разом із двома друзями дитинства він створив The Pit – онлайн-майданчик для торгівлі колекційними картками, який вони продали у 2001 році за $6 млн.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.