Категорія
Найбагатші
Дата

Forbes Digital

Заробити майже $3 млрд на ризику. Як американець Марк Лор будує бізнес-імперію, не оперуючи стратегічно на одному ринку?

3 хв читання

Марк Лор починав бізнес ще в студентстві, коли продавав баскетбольні картки онлайн /Peter Hurley for Forbes USA

Марк Лор починав бізнес ще в студентстві, коли продавав баскетбольні картки онлайн Фото Peter Hurley for Forbes USA

Стратегія мільярдера Марка Лора – не зациклюватися на одному бізнесі. Наразі співзасновник Diapers.com і співвласник Minnesota Timberwolves робить велику ставку на свій новий стартап Wonder, який має амбітні плани змінити ринок доставки їжі. Як йому вдається з хаосу ідей створювати бізнес?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

«Дім з даху будувати», «Не кажи гоп, доки не перескочиш» – Марк Лор, 53, любить перефразовувати старі приказки, відкидаючи оригінали як антипідприємницькі. Це може звучати наївно, але добре ілюструє його неспокійний розум. Його пошуки себе принесли результат: серійний підприємець, який пробував себе в усьому – від e-commerce до продажу колекційних бейсбольних карток, тепер володіє статками у $2,8 млрд, оцінює Forbes.

Лор народився на Стейтен-Айленді, Нью-Йорк. Він вивчав бізнес і економіку в Університеті Бакнелла, шість років працював у трьох банках, перш ніж звільнитися та відкрити компанію – будь-яку. Згодом разом із двома друзями дитинства він створив The Pit – онлайн-майданчик для торгівлі колекційними картками, який вони продали у 2001 році за $6 млн.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні