Категорія
Найбагатші
Дата

Forbes Digital

Заробити майже $3 млрд на ризику. Як американець Марк Лор будує бізнес-імперію, не оперуючи стратегічно на одному ринку?

3 хв читання

Марк Лор починав бізнес ще в студентстві, коли продавав баскетбольні картки онлайн /Peter Hurley for Forbes USA

Марк Лор починав бізнес ще в студентстві, коли продавав баскетбольні картки онлайн Фото Peter Hurley for Forbes USA

Стратегія мільярдера Марка Лора – не зациклюватися на одному бізнесі. Наразі співзасновник Diapers.com і співвласник Minnesota Timberwolves робить велику ставку на свій новий стартап Wonder, який має амбітні плани змінити ринок доставки їжі. Як йому вдається з хаосу ідей створювати бізнес?

Подарунок для справжніх лідерок та лідерів

Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз

«Дім з даху будувати», «Не кажи гоп, доки не перескочиш» – Марк Лор, 53, любить перефразовувати старі приказки, відкидаючи оригінали як антипідприємницькі. Це може звучати наївно, але добре ілюструє його неспокійний розум. Його пошуки себе принесли результат: серійний підприємець, який пробував себе в усьому – від e-commerce до продажу колекційних бейсбольних карток, тепер володіє статками у $2,8 млрд, оцінює Forbes.

Лор народився на Стейтен-Айленді, Нью-Йорк. Він вивчав бізнес і економіку в Університеті Бакнелла, шість років працював у трьох банках, перш ніж звільнитися та відкрити компанію – будь-яку. Згодом разом із двома друзями дитинства він створив The Pit – онлайн-майданчик для торгівлі колекційними картками, який вони продали у 2001 році за $6 млн.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні