На прохання Forbes дослідницька компанія Gradus Research провела опитування понад 100 топменеджерів і порівняла їхні відповіді з результатами аналогічного дослідження дворічної давнини. Що змінилось?
Власники компаній повернулися до більш активної участі в операційному управлінні. 42% топів констатують, що участь власника в управлінні зросла. Переважно це має конструктивний характер і сприймається топменеджментом як підтримка, а не як перешкода. Зараз набагато більше топів, ніж до війни, задоволені якістю зворотного зв’язку з власником і рівнем своїх повноважень
Чи не єдине, що значно погіршилось у топів, – задоволеність рівнем компенсації. Зараз лише 49% вважають, що вона адекватна, а до війни було майже 68%. Водночас баланс робота–життя погіршився, 65% менеджерів не можуть його дотримуватись.
Але ця незадоволеність майже ніяк не позначилася на ставленні топів до компаній, понад 80% пишаються, що вони є частиною команди, і усвідомлюють свою цінність. Підвищення лояльності продиктоване не лише спільним викликом (війною), а й кризою на ринку праці, що тільки набирає обертів. У кризовий період перетік кадрів тимчасово зупинився: жодна зі сторін не готова міняти «коней на переправі».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.