Раміна Есхакзай – одна з найпопулярніших українських інтерв’юерів з 1,5 млн підписників у YouTube. Колишня учасниця «Холостяка» запустила канал у 2018-му, інвестувавши в нього $12 000 від продажу авто. Кожне відео Есхакзай збирає сотні тисяч переглядів, а рекламу на каналі замовляють Volvo, WOG, Eva та інші великі бренди. Скільки вона заробляє?
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Першу рекламу на YouTube-каналі «Ходят слухи» Раміна Есхакзай продала у 2018 році – інтеграція у випуску про блогерку-мільйонницю Альону Венум коштувала рекламодавцям $300, відео набрало мільйон переглядів. У 2024-му вартість реклами на каналі Есхакзай вдесятеро вища, а загальна кількість переглядів каналу сягає 176,3 млн.
Есхакзай, 32 – одна з найпопулярніших українських інтерв’юерів на YouTube з 1,5 млн підписників. Для порівняння: аудиторія ведучої Маші Єфросиніної – 742 000 підписників, на Анатолія Анатоліча («Зе Інтервʼюер») підписані 400 000 людей.
До великої війни гостями Есхакзай були переважно блогери та зірки шоубізнесу. У 2023-му її канал «Ходят слухи» змінив назву на Ramina. Зʼявилися випуски з передової, інтерв’ю з військовими й російськими полоненими. Героями каналу стають і підприємці – співзасновник Monobank Олег Гороховський, керівна партнерка Gres Todorchuk Ярослава Гресь і засновник KAN Development Ігор Ніконов.
Есхакзай випускає відео щотижня впродовж шести років. «Успіх Раміни показує, що системність – найважливіша річ у будь-якій роботі», – каже ведучий та автор шоу «20:23» Євген Янович.
Скільки заробляє YouTube-канал Ramina та яка команда за ним стоїть?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.