Юлія Кушер навчилася продавати штучно вирощені діаманти гуртом і вроздріб, в Україні та за кордоном. Тепер вона будує екосистему власного «діамантового» бізнесу. Як він влаштований та як працює?
У 2006 році на екрани вийшов блокбастер «Кривавий діамант» із Леонардо Ді Капріо. Актор так перейнявся несправедливістю та небезпекою, що супроводжують видобувачів алмазів у Африці, що в 2015-му інвестував у стартап Diamond Foundry, який займається вирощуванням діамантів у лабораторних умовах.
Того ж року в Україні почала вирощувати алмази компанія Alkor-D. Цей стартап профінансував бізнесмен Тимур Міндіч, він же володів київським заводом «Ізумруд», який спеціалізується на обробці натуральних каменів. Підприємець є бізнес-партнером Ігоря Коломойського та співвласником студії «Квартал-95».
Міндіч покликав керувати продажами Юлію Кушер, 37, яка до цього працювала фіндиректоркою у його ж компанії Meylor Global, що займалася дистрибуцією натуральних каменів.
Кушер непогано впоралась: 2023 року Alkor-D у київських лабораторіях щомісяця «вирощувала» діамантів вагою близько 10 000 каратів і 99% продукції продавала за межами України.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.