Після другого вікенду національного прокату фільм «Я, «Побєда» і Берлін» за повістю Андрія Кузьменка зібрав 31,8 млн грн. Про це повідомив кінодистриб’ютор B&H Film Company.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- За перший вікенд фільм подивилися 79 726 глядачів, а касові збори склали 12,5 млн грн. Після другого кількість проданих квитків зросла до майже 208 000, а бокс-офіс – у 2,5 рази. Продюсерка фільму та CEO UPHub Ольга Пантелеймонова називає це результатом успішної промоції та «сарафанного радіо». «Глядачі діляться відгуками та враженнями про фільм в соцмережах і це має вірусний ефект», – переконана вона.
- Для порівняння, «Люксембург, Люксембург» Антоніо Лукіча за результатами другого вікенду зібрав 14,1 млн грн, а «Довбуш» Олеся Саніна – 23,3 млн грн.
- На успіх фільму спрацював комплекс заходів, додає Пантелеймонова. Приміром, саундтреками до фільму стали 16 пісень Андрія Кузьменка у виконанні Jamala, Monatik, Тіни Кароль, O.Torvald, ТНМК, Bez Obmezhen та інших українських топартистів. Сприяли успіху і медіапартнери з великою аудиторією – радіогрупа Tavr Media, музичний телеканал «М1». Допомагала планувати рекламну кампанію B&H Film Company.
- Серед факторів, що сприяли зростанню касових зборів – зустрічі з командою фільму в різних містах України. «Майже завжди такі покази відбуваються в повних залах, – каже Пантелеймонова. – Вони допомагають поширювати інформацію про фільм, адже на них завжди запрошують місцевих блогерів і журналістів».
Контекст
Прокат українського фільму за повістю Кузьми Скрябіна «Я, «Побєда» і Берлін» стартував 14 березня 2024 року. Події стрічки відбуваються в 90-ті – епоху молодості Кузьми.
За сюжетом, музикант-початківець Кузьма за три дні до концерту вирушає з другом Бардом до Берліна на старій «Побєді». Він хоче обміняти раритетну автівку на шестисотий «Мерседес» у відомого колекціонера. Кузьма обіцяє своїй коханій дівчині Барбарі повернутися додому на крутій тачці, а хлопцям з гурту – обов’язково встигнути на виступ. Але усе йде шкереберть.
Свою частку прибутку з національного прокату продюсери фільму передадуть Фонду імені Кузьми Скрябіна, який допомагає військовим.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.