Я, «Побєда» і Берлін
Категорія
Новини
Дата

Фільм «Я, «Побєда» і Берлін» за півтора тижня у прокаті зібрав касу майже 32 млн грн

1 хв читання

Роль Кузьми виконав Іван Бліндар, у ролі Барбари – Марія Стопник. Фото: фейсбук-сторінка фільму

Після другого вікенду національного прокату фільм «Я, «Побєда» і Берлін» за повістю Андрія Кузьменка зібрав 31,8 млн грн. Про це повідомив кінодистриб’ютор B&H Film Company.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • За перший вікенд фільм подивилися 79 726 глядачів, а касові збори склали 12,5 млн грн. Після другого кількість проданих квитків зросла до майже 208 000, а бокс-офіс – у 2,5 рази. Продюсерка фільму та CEO UPHub Ольга Пантелеймонова називає це результатом успішної промоції та «сарафанного радіо». «Глядачі діляться відгуками та враженнями про фільм в соцмережах і це має вірусний ефект», – переконана вона.
  • Для порівняння, «Люксембург, Люксембург» Антоніо Лукіча за результатами другого вікенду зібрав 14,1 млн грн, а «Довбуш» Олеся Саніна – 23,3 млн грн.   
  • На успіх фільму спрацював комплекс заходів, додає Пантелеймонова. Приміром, саундтреками до фільму стали 16 пісень Андрія Кузьменка у виконанні Jamala, Monatik, Тіни Кароль, O.Torvald, ТНМК, Bez Obmezhen та інших українських топартистів. Сприяли успіху і медіапартнери з великою аудиторією – радіогрупа Tavr Media, музичний телеканал «М1». Допомагала планувати рекламну кампанію B&H Film Company.
  • Серед факторів, що сприяли зростанню касових зборів – зустрічі з командою фільму в різних містах України. «Майже завжди такі покази відбуваються в повних залах, – каже Пантелеймонова. – Вони допомагають поширювати інформацію про фільм, адже на них завжди запрошують місцевих блогерів і журналістів». 

Контекст

Прокат українського фільму за повістю Кузьми Скрябіна «Я, «Побєда» і Берлін» стартував 14 березня 2024 року. Події стрічки відбуваються в 90-ті – епоху молодості Кузьми.

За сюжетом, музикант-початківець Кузьма за три дні до концерту вирушає з другом Бардом до Берліна на старій «Побєді». Він хоче обміняти раритетну автівку на шестисотий «Мерседес» у відомого колекціонера. Кузьма обіцяє своїй коханій дівчині Барбарі повернутися додому на крутій тачці, а хлопцям з гурту – обов’язково встигнути на виступ. Але усе йде шкереберть. 

Свою частку прибутку з національного прокату продюсери фільму передадуть Фонду імені Кузьми Скрябіна, який допомагає військовим.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд