Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

Go_A уклали контракт з Universal Music, а дохід Kalush Orchestra зріс у декілька разів. «Євробачення» – це «шоу для домогосподарок»? Ось як завдяки йому заробляють українські музиканти

5 хв читання

Євробачення-2024 /колаж Анастасія Левицька

Минулоріч «Євробачення» мало 162 млн телеглядачів і рекордну онлайн-залученість – 540 млн переглядів відео на онлайн-платформах Фото колаж Анастасія Левицька

«Євробачення» ще ніколи не було таким популярним. У 2023-му 162 млн глядачів дивилися конкурс у прямому ефірі, ще 540 млн стежили за змаганнями онлайн. У лютому 2024-го українські фанати «Євробачення» «обвалили» додаток «Дія», голосуючи за переможця нацвідбору. Для музикантів участь у конкурсі конвертується у прослуховування, аншлагові концерти й рекламні контракти. Як відчувають «ефект Євробачення» українські артисти

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

«Євробачення-2024» виграють учасниці від України alyona alyona і Jerry Heil, передбачають букмекери. Вони оцінюють вірогідність перемоги треку «Teresa & Maria» у 18%. На друге місце букмекери ставлять британського співака Оллі Александера – соліста гурту Years & Years і шестиразового номінанта на Brit Awards з 6,5 млрд прослуховувань на цифрових платформах.

«Конкурс [«Євробачення»] ще ніколи не був таким популярним», – казав у 2023-му гендиректор Європейської мовної спілки Ноель Каррен. Минулоріч шоу мало 162 млн телеглядачів і рекордну залученість онлайн – 540 млн переглядів відео.

Популярність конкурсу зростає і на рівні національного відбору. 4 лютого під час голосування за учасника «Євробачення-2024» від України ажіотаж глядачів «поклав» застосунок «Дія». Протягом першої хвилини голосування «Дія» отримала 18 846 784 запити, каже керівник команди мобільної розробки застосунку Євгеній Горбачов. Під час нацвідбору на «Євробачення» в 2023-му кількість запитів складала 800 на секунду.

Ключовий фактор змін – TikTok, каже співзасновник агенції Go West та музичний експерт Олександр Варениця. На платформі велика молода аудиторія: саме на неї орієнтоване «Євробачення». У 2023-му понад половину глядачів конкурсу склали люди від 15 до 24 років. Великим лейблам стало цікавіше делегувати на конкурс потужних артистів, яких раніше там було обмаль, говорить Варениця. За тріумфом шведської співачки Loreen на Євробаченні в 2023-му стояв мейджор Warner. За три ефіри відео за хештегом #Eurovision2023 зібрали в TikTok 4,8 млрд переглядів.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд