Кінодистриб’ютор Green Light Films з’явився на українському ринку у вересні 2023 року. Відтоді компанія випустила в прокат п’ять релізів, серед яких документальний фільм Антона Птушкіна «Ми, наші улюбленці та війна» та «Повстання Штатів» студії «А24». У новачка амбітний план – посунути російські проксі-компанії та зібрати на закуплених фільмах у 2024-му 100 млн грн касових зборів. На що він робить ставку?
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
«Бізнес кінодистриб’ютора схожий на бізнес буріння нафтової свердловини – ніколи не знаєш, чи принесе вона прибуток», – каже Вероніка Ясінська. Один-два рази на рік успішними стають фільми, від яких цього ніхто не очікував, пояснює вона. Буває і навпаки.
Ясінська – СЕО Green Light Films, кінодистриб’юторської компанії, яка з’явилась на кіноринку трохи менше року тому. Схоже, їй вдається знаходити перспективні «свердловини». Перший український проєкт компанії – документальна стрічка Антона Птушкіна «Ми, наші улюбленці та війна» – з касовими зборами 4,6 млн грн посіла друге місце серед українських фільмів, що вийшли на великі екрани у 2024 році.
Green Light Films робить ставку на фільми іноземних незалежних кіностудій. В Україні на них припадає 20–25% від загального бокс-офісу. 75–80% касових зборів отримують фільми п’ятірки мейджорів – студій Disney, Warner Bros, Paramount, Universal та Sony. У ніші незалежного кіно також працюють кінодистриб’ютори «Артхаус Трафік», «Своє Кіно» та Adastra Cinema.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.