Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

Фільм Птушкіна та «Повстання Штатів». У нового дистриб’ютора Green Light Films інвестував власник Multiplex. На чому він хоче заробити 100 млн грн

5 хв читання

Вероніка Ясінська, СЕО Green Light Films /з особистого архіву

Вероніка Ясінська, СЕО Green Light Films – дистриб’юторської компанії, яка з’явилась на кіноринку трохи менше року тому. Фото з особистого архіву

Кінодистриб’ютор Green Light Films з’явився на українському ринку у вересні 2023 року. Відтоді компанія випустила в прокат п’ять релізів, серед яких документальний фільм Антона Птушкіна «Ми, наші улюбленці та війна» та «Повстання Штатів» студії «А24». У новачка амбітний план – посунути російські проксі-компанії та зібрати на закуплених фільмах у 2024-му 100 млн грн касових зборів. На що він робить ставку?

«Бізнес кінодистриб’ютора схожий на бізнес буріння нафтової свердловини – ніколи не знаєш, чи принесе вона прибуток», – каже Вероніка Ясінська. Один-два рази на рік успішними стають фільми, від яких цього ніхто не очікував, пояснює вона. Буває і навпаки.

Ясінська – СЕО Green Light Films, кінодистриб’юторської компанії, яка з’явилась на кіноринку трохи менше року тому. Схоже, їй вдається знаходити перспективні «свердловини». Перший український проєкт компанії – документальна стрічка Антона Птушкіна «Ми, наші улюбленці та війна» – з касовими зборами 4,6 млн грн посіла друге місце серед українських фільмів, що вийшли на великі екрани у 2024 році.

Green Light Films робить ставку на фільми іноземних незалежних кіностудій. В Україні на них припадає 20–25% від загального бокс-офісу. 75–80% касових зборів отримують фільми п’ятірки мейджорів – студій Disney, Warner Bros, Paramount, Universal та Sony. У ніші незалежного кіно також працюють кінодистриб’ютори «Артхаус Трафік», «Своє Кіно» та Adastra Cinema.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд