Мультфільм про хранительку лісу, створений на основі драми Лесі Українки «Лісова пісня», побив із десяток рекордів українського кіно і перевершив сподівання творців. Що чекає на імперію «Мавки»?
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Мавка
(встає)
Ні, я жива! Я буду вічно жити!
Я в серці маю те, що не вмирає.
Єдиний момент абсолютної тиші у мультфільмі «Мавка» – коли головна героїня провалюється у небуття. Звук зникає, екран стає повністю чорним. Раптом – вибух золотого сяйва. Мавка приходить до тями зі словами «Ні, я жива! Я буду вічно жити!». «У цей момент у кінотеатрах плачуть усі», – каже продюсерка «Мавки» Ірина Костюк.
Вона знає кожен момент, на якому глядачі сміялися, лякалися чи плакали. Продюсерка ходить у кінотеатри на кожен свій фільм, купує місце у середині залу і спостерігає за реакціями. Лише в Україні вона сходила щонайменше на 10 сеансів «Мавки».
«Ти вдосконалюєшся як продюсер тільки завдяки реакції аудиторії, для якої робиш кіно, – пояснює Костюк. – Доки не сядеш у натовпі на звичайному кіносеансі, жодні фідбеки у соцмережах не допоможуть».
Що показав їй перегляд «Мавки»? Ніколи раніше аудиторія на звичайному сеансі не аплодувала у кінці її фільму, зазначає продюсерка. Серед іншого у портфоліо Костюк – трилогія «Скажене весілля», що зібрала у прокаті 125 млн грн. Український бокс‐офіс «Мавки» – 156 млн грн за бюджету 187 млн грн. У світовому прокаті стрічка заробила ще $15,8 млн.
Анімаційну історію на основі «Лісової пісні» Лесі Українки, яку продюсерська група FILM.UA робила вісім років, оточують рекорди. Найпопулярніша вітчизняна стрічка за часи незалежності. Найкращі результати першого вікенду з‐поміж українських фільмів.
Бренди, що придбали ліцензію на використання зображень із «Мавки», кажуть про найефективнішу колаборацію року. Історію Хранительки прадавнього українського лісу побачили глядачі більш як у сотні країн світу.
«Мавка» – класична казка, де перемагає добро. Вона просто і правильно побудована, запевняє продюсер Олексій Гладушевський. На його думку, це перший в Україні великий фільм з анімацією такого рівня. «Творці винесли уроки зі свого попереднього проєкту «Викрадена принцеса», – додає продюсер.
«Мавка» стоїть на плечах мультфільмів Disney та Pixar і продовжує естетичну й сторітелінгову традицію «Русалоньки», «Крижаного серця», «Рапунцель». Проте лише цього недостатньо. «Без нашого коріння – рун, символів, голосів, Карпат і Полісся – нічого б не вийшло, – каже співзасновник FILM.UA Сергій Созановський. – Навіть якби ми були геніями анімації і витратили більше грошей».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.