Креативне агентство ISD Group зробило ребрендинг для кондитерської Honey за $35 000. А проєкт Nearest Bomb Shelter від Bickerstaff обійшовся Українському павільйону 60-ї Венеційської бієнале у $800 – саме стільки заплатили за лендинг сайту. Що їх об’єднує? Однакова кількість нагород на провідних рекламних фестивалях. Скільки відзнак отримали проєкти і який ефект мали?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
«Ми зробили продукт, якого не мало б існувати», – каже головний креативний директор агентства Saatchi & Saatchi Ukraine Костянтин Шнайдер. У 2023-му його команда спільно з агрокомпанією Kernel і МЗС України створила проєкт «Мед мінних полів» – лімітовану серію банок меду, зібраного з замінованих земель на Сумщині.
Проєкт, який робили безкоштовно, отримав 41 нагороду на дев’яти провідних фестивалях та очолив список українських кампаній з найбільшою кількістю відзнак. У шістку найнагороджуваніших увійшли переважно соціальні кампанії з малим бюджетом. Наприклад, #TheDonationMap для United24 від агентства Havas Dgtl Kyiv. «За 0 грн 0 коп ми отримали мільйонні охоплення по всьому світу», – ділиться СЕО агентства Денис Логвиненко.
Forbes Ukraine підрахував, які кампанії зібрали найбільшу кількість нагород на креативних фестивалях. Хто потрапив у шістку лідерів, скільки відзнак здобули ці кампанії та який ефект мали?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.