Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
05:32 хвилин
«Ковальська» опублікувала новий ролик із Джозефіною Джексон (Юлією Сенюк). Цього разу акторка кіно для дорослих з’явилася в історії про бетон у холодну пору року. Чи спрацює продовження резонансної кампанії – думки топменеджерів Вanda, Promodo, Grape, Taktika, Іdealers та Inseed Marketing
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
У «Ковальській» запускають нову рекламну кампанію. «Джозефіна повернулася, щоб розібратися з найделікатнішим питанням: чому взимку твердість може підвести», – йдеться у дописі в Instagram виробника будівельних матеріалів та забудовника.
24 жовтня компанія анонсувала продовження серії роликів «Твердий стандарт» про догляд за бетоном. Перший вийшов у липні 2025-го і викликав хвилю дискусій через використання сексуалізованих образів. Компанію оштрафували на 5100 грн за зміст реклами і на 1700 грн – за ненадання інформації про її вартість, повідомили в пресслужбі.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.