З початком повномаштабного вторгнення креативні агенції з України ринули на міжнародні ринки. Які висновки зробили агенції banda, Fedoriv, Bickerstaff та інші з хаотичної експансії та як використають досвід?
Навесні 2022‐го креативна агенція banda розробляла кампанію для тваринних кормів Optimeal, що виходили на ринок США. Співзасновник агенції Ярослав Сердюк, який живе у Лос‐Анджелесі, вирішив інтервʼювати сусідів‐собачників. «Вони сказали: звісно, прийду завтра!» – згадує Сердюк. Ніхто не прийшов.
Сердюк ображався, аж поки не усвідомив: «Будь‐який американець зрозумів би, що це просто ввічливість і вони не збираються приходити, – зазначає він. – Вони навіть не подумали, що я можу образитися».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.