Категорія
Новини
Дата

Adobe впроваджує ШІ-функції та анонсував підвищення цін на свої продукти

Компанія Adobe відкрила доступ до низки функцій генеративного штучного інтелекту у своєму програмному забезпеченні після кількох місяців тестування, пише Reuters. Adobe створює Photoshop та інші інструменти редагування, які становлять основу її бізнесу за підпискою на програмне забезпечення Creative Cloud. 

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Протягом останніх шести місяців компанія постійно додавала до своїх програм нові функції штучного інтелекту, такі як можливість генерувати зображення з тексту.
  • Adobe обіцяє підприємствам, що контент, який генерується її системами, буде юридично безпечним для використання. Це питання викликало суперечки між творцями контенту та технологічними фірмами у суді з приводу гонорарів за використання їх роботи в «навчання» систем штучного інтелекту. 
  • У середу Adobe заявила, що ціни на багато її продуктів за підпискою зростуть на 2–5 доларів на місяць, починаючи з листопада.
  • Клієнти Adobe отримають певну кількість кредитів за використання генеративних функцій штучного інтелекту. Після того, як ці кредити будуть витрачені, користувачі можуть платити більше або продовжувати використовувати функції, але на більш повільній швидкості.
  • Adobe також заявила, що платитиме авторам своїх баз даних стокових зображень, які використовуються для навчання її систем штучного інтелекту.
  • Цього року Adobe видасть художникам одноразовий бонус вкладника в залежності від того, скільки зображень вони внесли до бази даних Adobe і скільки разів їх зображення були ліцензовані традиційними способами з 3 червня 2022 року по 3 червня 2023 року.
  • Після цього Adobe почне щорічно виплачувати бонуси за навчання з використанням її систем штучного інтелекту.

Контекст

У березні Adobe оголосила про «родину генеративних ШІ-моделей» під назвою Adobe Firefly і випустила перші два інструменти на їх основі. Один із них працює як DALL-E чи Midjourney, даючи змогу користувачам отримувати зображення за текстовим запитом. Інший інструмент генерує стилізований текст – щось на зразок WordArt, але зі штучним інтелектом.

Це великий крок для компанії, адже минулого року вона стояла дещо осторонь, поки новачки креативного світу пропонували потужні інструменти для створення зображень, відео та звуку за безцінь.

Adobe планував вбудувати генеративні інструменти у свої різні застосунки і послуги. У Photoshop буде генерація абстрактних зображень, в Illustrator – генерація векторних варіацій намальованих від руки малюнків, а в Premiere можна буде змінити колір чи стиль зображення за допомогою лише зображення-підказки.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні