Категорія
Новини
Дата

Alphabet показала рекордний прибуток завдяки збільшенню кількості реклами

Американська компанія Alphabet, незважаючи на пандемію COVID-19, отримала прибуток значно вищий, ніж очікували аналітики. Цьому сприяло зростання рекламного бізнесу компанії.

Рут Порат, фінансовий директор Alphabet и Google. /Getty Images

Рут Порат, фінансовий директор Alphabet и Google. Фото Getty Images

Головні матеріали Forbes Ukraine у email-розсилці. Раз на тиждень на вашій пошті.

Ключові факти

  • За підсумками 2020 року Alphabet збільшила чистий прибуток на 17,2% у порівнянні з попереднім роком — до $40,269 млрд.
  • Її виручка зросла на 12,7% у річному вираженні — до $182,527 млрд.
  • За підсумками четвертого кварталу компанія збільшила чистий прибуток у 1,4 раза в річному вираженні — до $15,227 млрд. Квартальний дохід зріс на 23,5% — до $56,898 млрд.
  • Аналітики очікували чистий прибуток у четвертому кварталі 2020 року в розмірі $10,92 млрд, пише MarketWatch.
  • Дохід від реклами Google у четвертому кварталі минулого року склав $46,20 млрд, що на 22% більше в порівнянні з аналогічним періодом попереднього.
  • Результат четвертого кварталу показує різкий стрибок у порівнянні з показниками другого кварталу, коли вперше відбулося зниження доходів від реклами Google. Тоді через початок пандемії COVID-19 рекламодавці змушені були скоротити витрати, пише CNBC.
  • Реклама на YouTube в четвертому кварталі принесла прибуток у $6,89 млрд, показавши зростання на 46% у порівнянні з показниками аналогічного періоду минулого року.
  • У той же час Alphabet втратила $5,61 млрд сумарно за весь рік і $1,24 млрд за четвертий квартал від свого хмарного бізнесу. Це свідчить про те, що він все ще перебуває на інвестиційній стадії.

Головна цитата

«Наші високі результати в четвертому кварталі з доходом у $56,9 млрд були забезпечені Search і Youtube, оскільки споживча ділова активність відновилася в порівнянні з попереднім роком», — сказав фінансовий директор Alphabet і Google Рут Порат.

Контекст

Скорочення витрат на рекламу з боку рекламодавців подорожей і розваг було компенсовано витратами роздрібних онлайн-продавців під час локдаунів, зазначає BBC. Результати Alphabet показують, що спостерігається масовий перехід до онлайн-реклами, вважає головний співробітник з інвестицій компанії з управління активами J. Stern&Co Кристофер Россбах.

Він додав, що результати Alphabet свідчать про силу бізнес-моделі та її стійкість під час кризи, що дозволяє рухатися до ринкової капіталізації в $2 трлн.

Проте активну конкуренцію компанії на світовому ринку інтернет-реклами складають Amazon.com та Alibaba.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні