Американська компанія Alphabet, незважаючи на пандемію COVID-19, отримала прибуток значно вищий, ніж очікували аналітики. Цьому сприяло зростання рекламного бізнесу компанії.
⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.
Ключові факти
- За підсумками 2020 року Alphabet збільшила чистий прибуток на 17,2% у порівнянні з попереднім роком — до $40,269 млрд.
- Її виручка зросла на 12,7% у річному вираженні — до $182,527 млрд.
- За підсумками четвертого кварталу компанія збільшила чистий прибуток у 1,4 раза в річному вираженні — до $15,227 млрд. Квартальний дохід зріс на 23,5% — до $56,898 млрд.
- Аналітики очікували чистий прибуток у четвертому кварталі 2020 року в розмірі $10,92 млрд, пише MarketWatch.
- Дохід від реклами Google у четвертому кварталі минулого року склав $46,20 млрд, що на 22% більше в порівнянні з аналогічним періодом попереднього.
- Результат четвертого кварталу показує різкий стрибок у порівнянні з показниками другого кварталу, коли вперше відбулося зниження доходів від реклами Google. Тоді через початок пандемії COVID-19 рекламодавці змушені були скоротити витрати, пише CNBC.
- Реклама на YouTube в четвертому кварталі принесла прибуток у $6,89 млрд, показавши зростання на 46% у порівнянні з показниками аналогічного періоду минулого року.
- У той же час Alphabet втратила $5,61 млрд сумарно за весь рік і $1,24 млрд за четвертий квартал від свого хмарного бізнесу. Це свідчить про те, що він все ще перебуває на інвестиційній стадії.
Головна цитата
«Наші високі результати в четвертому кварталі з доходом у $56,9 млрд були забезпечені Search і Youtube, оскільки споживча ділова активність відновилася в порівнянні з попереднім роком», — сказав фінансовий директор Alphabet і Google Рут Порат.
Контекст
Скорочення витрат на рекламу з боку рекламодавців подорожей і розваг було компенсовано витратами роздрібних онлайн-продавців під час локдаунів, зазначає BBC. Результати Alphabet показують, що спостерігається масовий перехід до онлайн-реклами, вважає головний співробітник з інвестицій компанії з управління активами J. Stern&Co Кристофер Россбах.
Він додав, що результати Alphabet свідчать про силу бізнес-моделі та її стійкість під час кризи, що дозволяє рухатися до ринкової капіталізації в $2 трлн.
Проте активну конкуренцію компанії на світовому ринку інтернет-реклами складають Amazon.com та Alibaba.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.