Категорія
Новини
Дата

АТБ повертає на полиці Roshen та «Нашу Рябу». До війни мережа конфліктувала з брендами

1 хв читання

Торговельна мережа «АТБ-маркет» повертає в реалізацію продукцію Roshen та «Наша Ряба», про що повідомила в пості на Facebook. Ритейлер вирішив об’єднатися з брендами, з якими раніше конфліктував, щоб забезпечити людей продуктами й товарами під час війни.

За 107 років існування Forbes логотип змінювався 18 разів, але таким авангардним і вільним світ його бачить вперше. В новому числі журналу Forbes Ukraine: сучасне мистецтво, топ-50 благодійних фондів, альтернативна енергетика, 30 до 30. Замовляйте вже зараз!

Ключові факти

  • АТБ вирішив повернути товари на полиці, тому що «сьогодні не час і не місце для з’ясування партнерських взаємовідносин та довготривалих перемовин», написала компанія. 
  • Рішення компанії спрямоване на максимальне забезпечення населення продуктами харчування та товарами першої необхідності під час масштабної та зухвалої військової агресії

Контекст

Forbes писав, що раніше АТБ сперечався із брендами щодо умов контракту і тимчасово відмовлявся продавати продукцію. Крім Roshen і «Наша Ряба», мережа також зняла з полиць напої світового гіганта Coca-Cola і солодощі всесвітньо відомої компанії, про що на умовах анонімності сказав колишній топменеджер транснаціональної FMCG-компанії.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд