Група компаній «Автострада» розраховує до кінця серпня завершити роботи на аварійній ділянці між станціями метро «Деміївська» – «Либідська» у Києві. Про це розповів власник компанії, засновник холдингу MS Capital Максим Шкіль в інтервʼю Forbes.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Шкіль зазначив, що «Автострада» отримала проєкт за прямим контрактом через аварійну ситуацію і «гостру проблему з функціонуванням гілки». «Це зумовлює заключення угоди без торгів, по прямому контракту», – пояснив він.
- За словами підприємця, «Автострада» запропонувала ціну майже у два рази меншу за оцінку замовника, – в районі 400 млн грн.
- «Ця цінова пропозиція була найнижча серед конкурентів. На сьогодні ні копійки за цей обʼєкт в «Автостраді» ніхто не заплатив. Авансування не передбачено, так прописаний контракт. Зараз працюємо, аби заробити собі імʼя у будівництві метро», – зазначив він.
- З наступного дня від укладення угоди компанія приступила до цілодобової роботи, без вихідних. «Якщо нам нічого не завадить – до кінця серпня маємо запустити цей обʼєкт», – наголосив він.
- Шкіль також розповів, що до цього проєкту «Автострада» готувалася три роки. «Розуміли, що ніша вільна. Тому почали залучати проєктантів, зокрема вихідців з «Метробуду», – зібрали близько 800 профільних спеціалістів. Також у нас свій проєктний інститут, де 120 працівників», – наголосив бізнесмен.
- Він зазначив, що компанія братиме участь в усіх тендерах на будівництво метро, не тільки в столиці. «Бачимо цей напрям як перспективний та один з ключових для «Автостради», – пояснив підприємець.
Контекст
8 грудня 2023 року в Києві закрили кілька станцій метро через терміновий ремонт на перегінному тунелі між «Деміївською» та «Либідською». Причина – розгерметизація тунелю та поява тріщин в стінах. Поїзди наразі курсують від станції «Героїв Дніпра» до станції «Либідська».
Київська міська прокуратура розпочала досудове розслідування через підтоплення підземки.
Попередні висновки від Науково-дослідної судово-експертної установи – аварійна ситуація на ділянці тунелю виникла через неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи.
Єдиним учасником тендера щодо ремонту аварійної ділянки було ТОВ «Група компаній «Автострада», власником якої є ТОВ «МС Капітал» киянина Максима Шкіля.
«Автострада» наразі здійснює розробку котловану з кріпленням третього ярусу, очищення залізобетонних поверхонь та видалення демонтованого бетону. Крім того, проводять хімічне закріплення ґрунтів затунельного масиву, підготовку поверхні тунелю для додаткового підсилення.
Шкіль – власник холдингу MS Capital, до складу якого входять пʼять компаній. Зокрема: у сфері залізничної логістики – «Перша логістична компанія»; у дорожньо-мостовому будівництві – Група компаній «Автострада»; в агропромисловому комплексі – «Прилуцька аграрна компанія»; у сфері автодилерства – «Audi Центр Одеса Юг»; у видобутку та переробці граніту – «Бехівський гранітний карʼєр».
За даними YouControl, у 2021 році виторг компанії «Автострада» досяг 10,9 млрд грн, операційний прибуток – 164 млн грн. У 2022-му виторг впав до 4,5 млрд грн. За підсумками 2023 року виторг ТОВ «Група компаній «Автострада» склав 8,1 млрд грн.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.