Категорія
Новини
Дата

Banda Agency отримала срібного Каннського лева за брендинг Чорнобильської зони. Це вже другий лев для агентства

1 хв читання

Кейс брендинга Чорнобильської зони від українського креативного агентства Banda отримав срібного лева у категорії Design на одному з найпрестижніших світових фестивалів реклами The Cannes Lions International Festival of Creativity 2022. Це другий срібний лев в історії України та другий лев для Banda Agency.

Ключові факти

  • Міжнародний фестиваль Cannes Lions (»Каннські леви») – ключова подія для креативників, на якій обирають найкращі роботи у сфері реклами та визначають міжнародні тренди.
  • «Сьогодні кожна перемога України дуже важлива і вона звучить у рази голосніше, ніж будь-коли, наголосив співвласник і креативний директор Banda Паша Вржещ. – Увага всього світу зараз прикута до України, і для нас це унікальна можливість розповісти, наскільки ми сильна, смілива, креативна та відкрита нація».
  • Брендинг Чорнобильської зони видозмінюється щороку та робить час головним героєм цієї історії. В основі лого – форма четвертого реактора, символа початку трагічних подій. Кінцева точка існування лого – 2064 рік, коли ЧАЕС буде повністю виведено з експлуатації. Тоді і зникне небезпека, яку уособлює Зона відчуження. Ця дата водночас і дедлайн, і нагадування не забувати про ситуацію у зоні та її урок на майбутнє, пояснюють в Banda.
Banda Agency отримала срібного Каннського лева за брендинг Чорнобильської зони. Це вже другий лев для агентства /Фото 1
Banda Agency отримала срібного Каннського лева за брендинг Чорнобильської зони. Це вже другий лев для агентства /Фото 2
Banda Agency отримала срібного Каннського лева за брендинг Чорнобильської зони. Це вже другий лев для агентства /Фото 3
Попередній слайд
Наступний слайд

Контекст

Агентство Banda розробило брендинг Чорнобильської зони відчуження у 2021 році, щоб привернути увагу до цієї дуже особливої зони. Наприкінці лютого 2022 року російські війська вторглися в Україну та окупували непрацюючу ЧАЕС. Весь світ знову почав стежити за ситуацією навколо Чорнобиля. Поки триває війна, ризики на АЕС дуже високі. Тому важливо нагадати про історію Чорнобиля, наслідки трагедії для всього світу та не допустити повторення, зазначають в Banda.

В 2018 році агентство Banda отримало «Каннського лева» за брендинг «Євробачення».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд