Категорія
Новини
Дата

Бізнес Bacardi в Росії зростає на тлі виходу з ринку інших виробників алкоголю – WSJ

1 хв читання

Компанія Bacardi продовжує просувати у Росії такі алкогольні бренди, як горілка Grey Goose, вермут Martini й однойменний ром, та повідомила про зростання продажів і прибутку в країні за минулий рік, тоді як багато найбільших світових алкогольних брендів пішли з ринку, пише The Wall Street Journal.

Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго». 

Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!

Ключові факти

  • Компанія наймає персонал і постачає на російський ринок продукцію на мільйони доларів, попри те, що незабаром після вторгнення РФ в Україну Bacardi заявила, що призупиняє експорт до Росії. 
  • Російський підрозділ Bacardi, ТОВ «Бакарді Рус», імпортував товарів на суму $169 млн за 12 місяців, до 30 червня, згідно з даними російської державної митної служби, зібраними фахівцем із торгових даних Export Genius. Серед імпортованих продуктів – горілка Grey Goose, джин Bombay Sapphire, ром Oakheart, шотландське віскі Dewarʼs, текіла Patrón і вермут під брендом Martini, просекко та інші продукти.
  • Тим часом «Бакарді Рус» повідомила про зростання річного виторгу на 8,5% – до 30 млрд руб., що еквівалентно приблизно $314 млн, у 2022 році, згідно з даними Федеральної податкової служби Росії. Прибуток підскочив до 4,7 млрд руб. з 1,5 млрд руб. у 2021 році.
  • Конкурент Bacardi, Davide Campari-Milano, що виробляє аперитиви Aperol і Campari, також залишився в Росії, імпортуючи обидва бренди на мільйони доларів після вторгнення, свідчать дані Export Genius.
  • Вихід з алкогольного ринку кількох провідних міжнародних власників брендів знизив конкуренцію і створив можливості як для тих, що залишилися, так і для місцевих компаній.

Контекст

Інші виробники алкоголю, які виїхали з Росії або припинили свою діяльність, зазнали фінансових збитків. Diageo, власник горілки Smirnoff і шотландського віскі Johnnie Walker, заявила, що залишила Росію наприкінці минулого року. Згідно з даними Федеральної податкової служби Росії, її місцевий бізнес повідомив про збиток у розмірі 122 млн руб. у 2022 році порівняно з чистим прибутком у розмірі 325 млн руб. у 2021-му.

Пивоварна компанія Budweiser Anheuser-Busch InBev веде переговори про продаж своєї частки у великому спільному російському пивоварному підприємстві. У квітні Heineken заявила, що знайшла нового власника для свого бізнесу в Росії. 

Carlsberg нещодавно уклала угоду про продаж свого бізнесу в Росії, але з того часу уряд РФ націоналізував її бізнес і призначив нове керівництво.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд