Категорія
Новини
Дата

Бізнес переїжджає з міст до областей. Найпопулярніший напрям – зі столиці до Київщини

1 хв читання

Від початку 2022 року майже 19 000 українських компаній переїхало, повідомляє Опендатабот із посиланням на дані ЄДР. Найпопулярнішими напрямками серед бізнесу виявилися Київська та Закарпатська області. Серед компаній найчастіше релокуються оптовики.

Ключові факти

  • З усієї кількості компаній, які змінили своє розташування від початку вторгнення, трохи більше 1000 переїхали з міста до області. Половина з них – понад 600 підприємств – виїхали з Києва, а ще 60 (5,1%) – з Одещини.
  • Переважно, для переїзду обирають Київську область – 546 переїздів. Це майже кожна друга релокація бізнесу від початку повномасштабної війни. А найпопулярнішим став маршрут з Києва до Київської області: 359 релокацій. Фактично, 30% усіх випадків, коли бізнес переїздить в область, припадають на цей маршрут. 
  • Інші маршрути виявилися менш популярними. Наприклад, на другому та третьому місці шляхи від Львівської до Київської області та із Києва до Закарпаття – 2,7% та 2,6% відповідно.
  • Лідерами за переїздами стали компанії, які займаються оптовою торгівлею – 344 релокації (29,3%) та транспортна галузь – 92 релокації (7,8%).
Бізнес переїжджає з міст до областей. Найпопулярніший напрям – зі столиці до Київщини /Фото 1

Інфографіка: Опендатабот

Бізнес переїжджає з міст до областей. Найпопулярніший напрям – зі столиці до Київщини /Фото 2

Інфографіка: Опендатабот

Попередній слайд
Наступний слайд
  • ТОВ «Укролія» з обігом у понад 4 млрд грн стало найбільшою компанією, яка змінила своє розташування і переїхала з Києва до Полтавської області. ТОВ «Київ-Атлантик Україна» з обігом у понад 2 млрд грн поїхало з Київщини до Черкащини. На третьому місці серед бізнес-мігрантів – ТОВ «Керхер» з обігом у понад 1 млрд грн – компанія змінила місце реєстрації на Київську область.

Контекст

Минулого місяця бізнес уперше за останні п’ять місяців оптимістично оцінив перспективи свого економічного розвитку, повідомляв НБУ. Зокрема, у березні Індекс очікувань ділової активності (ІОДА) зріс до 52,0 з 47,5 у лютому, перевищивши нейтральний рівень (50 пунктів). Підприємства торгівлі, як і у березні минулого року, були найоптимістичнішими серед інших секторів. Усе завдяки нарощенню морських і залізничних перевезень, сповільненню інфляції та сталому споживчому попиту.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд